Із цього літа у салонах "Ніко-моторз" уже можна замовити електромобіль Mitsubishi I MiEV.
Торік група компаній "Еко дей" почала продавати китайські електромобілі Selena, два роки тому першими в Україні стали продавати серійні електромобілі у компанії "Біо-автомотив". Їх привозять із Гонконгу.
Найдешевший електромобіль коштує 98 тис. грн. Його запасу ходу вистачає на 200 кілометрів при швидкості 40 км/год.
"Український ринок електромобілів розвивається. Із кожним роком збільшується кількість нових моделей. Але через високу ціну акумуляторів, машини із доволі сумнівною якістю деталей, матеріалів оздоблення коштують дорого, а якісні електромобілі за ціною вже надто дорогі для українського автолюбителя", - каже експерт компанії "Автоконсалтинг" Володимир Дрьомов.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Електромобіль Lola B установив новий рекорд швидкості для електрокарів
За умов теперішнього розвитку електротранспорту, із усіх машин третина електромобілів буде в Україні не раніше, ніж через 20 років, вважає експерт.
"Так, електричні машини дорогі, але, крім цього, для них не створено необхідної інфраструктури – немає сервісних станцій та швидких промислових зарядок, що заряджають акумулятори за 40-50 хвилин", - говорить він.
За останні два роки в Україні продали 31 електромобіль. 17 із них реалізував автосалон "Біо-автомотив" (електромобілі "Єва"), 10 – "Ніко-Моторз" ("Мітсубісі") та 4 - група компаній "Еко дей" ("Селена"). Якщо "Біо-автомотив" та "Еко дей" продавали свої машини приватним особам, то "Ніко" збувало переважно підприємствам.
Більшість електромобілів купують як друге або третє авто у сім'ї, вважає експерт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Черкащині курсуватимуть електроавтобус та електротаксі
"Для багатьох - це іграшка. Її купують переважно ті, що мають гараж або приватний двір і заряджають машину там. Адже кидати подовжувач із квартир на високих поверхах не зручно", - каже він.
Поштовхом до розвитку електротранспорту буде винайдення нових акумуляторів, які триматимуть довше заряд і коштуватимуть дешевше.
"Через них поширення електромобілів і загальмоване. Бо заміна акумуляторів у більшості моделей проблематична і не така швидка. Наприклад, у електромобіля BYD вони вмонтовані у підлогу. А швидка зарядка протягом 40 хвилин для сучасного темпу життя занадто довга. Думаю, найближчим часом для економії грошей українці перейдуть на машини із дизельними двигунами. По-перше, вони споживають менше пального, по-друге, їх не обкладають спецмитом, як іноземні автівки із бензиновими силовими агрегатами", - переконаний Дрьомов.
Коментарі