13 жовтня в "Мистецькому арсеналі" стартував Український Тиждень Моди. Ірина Данилевська, організатор Ukrainian Fashion Week, зазначила, що колекції для виставок 29-го Тижня Моди збирали довго — близько 6 місяців. Проте з кожним разом ця подія піднімається на щабель вище і по організації, і по кількості міжнародних та вітчизняних учасників.
"Український Тиждень Моди — такий, як у всьому світі: Парижі, Мілані, Лондоні. Проте в нашій країні, можливо, його місія трішки більша, адже ми намагаємось привернути увагу суспільства до соціальних проблем, - коментує Ірина Данилевська. - Наприклад, цього разу ми запросили у волонтери дівчат на інвалідних візочках. Цим хочемо показати приклад того, що дизайнери підтримують усілякі благодійні проекти, тому вони закликають усіх інших: акторів, співаків, громадських діячів не бути байдужими і зробити хоч щось для того, аби такі люди почували себе абсолютно нормальними в нашому суспільстві".
Ірина Данилевська провела паралелі з розвитком моди на початку 90-х та сьогоднішньою фешн-індустрією. Зокрема, вона відзначила, що період після розпаду СРСР — це був час епатажних, творчих, експресивних мистецьких пошуків.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Володимира Кличка не пустили на український тиждень моди
"Це час, коли дизайнери стали відкритими світові, - розповідає Данилевська, - коли не стало завіси, коли все стало можливим. Тому дизайнери одразу захотіли реалізувати себе, передусім, як художники. І ця їхня реалізація була по-хорошому агресивна та дуже творча".
Зараз, за словами пані Ірини, дизайнери лишились такими ж талановитими, але вже з бажанням заробляти гроші та творити власний бізнес.
На запитання про нові тренди та модні тенденції Ірина Данилевська відповіла, що не володіє такою інформацією, адже ніколи не передивляється колекції перед показом. "Борони Боже, хоч словом прохопитись, що я бачила вже щось схоже. У мене гарні стосунки з багатьма дизайнерами і я не можу собі дозволити подібних коментарів. Адже це означатиме крах технологічного та творчого процесу".
Коментарі