У Британій заборонили рекламу туші для вій бренду Rimmel. Британське наглядове відомство з рекламних стандартів (ASA) побачило у відеоролику використання Adobe Photoshop.
Туш Scandaleyes Reloaded рекламували, не повідомивши про факт корекції природних вій штучними. Лінії очей 24-річної британської моделі Кари Делевінь на відео змінили після монтажу.
ASA ухвалила, що реклама є неприйнятною для показу на телебаченні й не повинна надалі з'являтися в ефірі. Експерти вважають, що під час монтажу вії подовжили й ущільнили. Це може ввести покупців в оману.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Брови-пір'я - новий тренд краси захопив мережу
Представники Rimmel повідомили, що корекція вій моделі, що рекламує товар, стандартна в косметичній індустрії практика.
24-річна Кара Делевінь, одна з найвідоміших моделей у фешн-індустрії Британії. Разом із сестрами Хлої й Поппі брала участь у модних показах та телешоу. Торік видання Forbes поставив Делевінь на сьоме місце рейтингу найуспішніших моделей.
Коментарі