Ексклюзиви
понеділок, 05 грудня 2011 13:30

Сонливість передається у спадок - вчені відкрили "ген сонливості"

Європейські вчені виявили, що сонями не стають, ними народжуються. За словами дослідників з Німеччини і Британії, звичка спати до полудня і довго валятися в ліжку передається генетично, повідомляє британська телерадіокомпанія BBC.

Дослідники з університетів Единбурга і Людвіга-Максиміліана (Мюнхен, Німеччина) провели експеримент на виявлення гену сонливості, в якому брали участь 10 000 людей з Хорватії, Голландії, Італії, Естонії, Німеччини і Оркнейських островів (Шотландія). Учені брали в кожного випробуваного аналіз ДНК і просили розповісти про те, скільки часу потрібно учасникам експерименту на те, щоб виспатися. При цьому мова йшла виключно про вихідні дні, коли людям не потрібно було нікуди поспішати.