




В історії про дизайн нового покоління Honda CR-V поставлено крапку: в Мережу потрапили зображення кросовера, які виробник використовує для патентування екстер'єру новинки. Революції, як і очікували, не сталося.
Наскільки можна судити з оприлюднених зображень, дизайн нового покоління кросовера є еволюційним розвитком рішень, заданих попереднім поколінням. Втім, це було зрозуміло ще по фотографії прототипу, яку Honda розсекретила в середині літа - екстер'єр серійного зразка від нього майже не відрізняється, за винятком коліс зменшеного діаметру і більш традиційного оформлення переднього бампера, який позбувся помітною захисної плити.
Конкретної інформації щодо технічної складової поки немає, але можна припустити, що і тут ніяких несподіванок не станеться. Honda CR-V отримає як моно-так і повнопривідну модифікацію, а також п'яти-і семимісні варіанти. Японці мають намір зберегти нинішню моторну гамму, поповнивши її новим силовим агрегатом - двухсотсильним атмосферним мотором об'ємом 2,5 л.
У Honda обіцяють, що прем'єра новинки відбудеться на Лос Анжелесской автосалоні, а на північноамериканському ринку новий CR-V з'явиться ще до кінця року. Європейцям же доведеться почекати до наступної осені.
Коментарі