Вчора, 4 березня, партія електричних таксі Foton Midi EV виїхала на вулиці Пекіна. Машини розроблені та випущені у Китаї. У проектуванні електромобіля брали участь науковці передових університетів Пекіну та муніципальна влада. Всього випустили 50 одиниць електричних таксі.
Foton Midi EV являє собою вантажопасажирський автомобіль з великим багажним відсіком і зручними для посадки пасажирів зсувними задніми дверима.
Машину оснащено електродвигуном на 108 к.с., який може розігнати таксі до 160 км/год. Повна зарядка електромобіля триває 8 годин, її вистачає на 140 км пробігу.
Під час випробування деякі з машин не могли розігнатися більше, ніж 5-10 км/год, хоча заряду акумулятора залишалося понад 40%. Виробники пообіцяли усунути цей недолік і випустити ще понад 500 таких таксі. Вартість кожної машини – 100 тисяч юанів, тобто близько 122 тисяч гривень.
"Це сміливий крок, однак ці машини не практичні, - каже директор компанії "Авто-консалтинг" Олег Оменицький. – Пересічне київське таксі за день намотує більше 200 кілометрів, а у Пекіні відстані ще більші, тому заряду акумулятора на цілий день не вистачить точно. Такій машині працювати хіба що на невеликих відстанях, скажімо, від аеропорта до центру міста і навпаки".
Олег Оменицький вважає, що електромобілі поки програють у практичності машинам із двигунами внутрішнього згоряння.
"На електромобілях не можна подорожувати, планувати якісь заміські поїздки, бо запас ходу в них невеликий. Їхні акумулятори потрібно заряджати понад 7-12 годин, а проїжджають вони на одному заряді не більше 200 кілометрів. Зараз на кожному кроці - заправка і власникам звичайних автомобілів можна не боятися, що закінчиться бензин. А з електромобілями складніше. Якщо він раптом розрядиться посеред дороги, то ніхто вам не допоможе.
Думаю, що до більш надійних електромобілів людство дійде через посередництво гібридів. З кожним новим поколінням автомобілів із гібридними силовими агрегатами домінування електродвигуна буде більшим",- каже фахівець.
Коментарі
30