На токійській виставці досягнень електродвигунної індустрії EV & HEV Drive System Technology Expo представили розробку камерної компанії Mitsuoka Motors, що спеціалізується на хендмейд-авто. Новинка під назвою TGMY EV Himiko здатна проїхати 550 км на одному заряді батарей, що є рекордом для машин такого класу.
Досі одним з основних недоліків електромобілів була необхідність частої підзарядки. Батарей зазвичай вистачає на 50-200 км. Це не можна порівняти з пробігом звичайної паливної машини з повним баком. Однак поява таких творінь, як TGMY EV Himiko, означає початок серйозної конкуренції.
Himiko укомплектований літій-полімерними батареями. Під капотом електроавто - 168 батарей: 8 блоків по 21 штуці. У звичайному електромобілі блок складається з 7-8 акумуляторів.
Автомобіль здатний проїхати на півсотні км більше, ніж попередній рекордсмен - Tesla Roadster компанії Tesla Motors (501 км). Щоправда, не відомо, як як досягнення відбивається на швидкості TGMY EV Himiko. Параметри роботи двигуна не уточнено. Відомо лише, що Mitsuoka Motors використовувала кузов однієї з двох моделей Himiko, що випускаються нею, - задньопривідного купе-родстера з 2-літровим бензиновим двигуном і шестиступінчастою коробкою передач. За неуточненими даними, це "близький родич" моделі Mazda MX-5.
Вартість електромобіля також поки не визначена. Але це не заважає Mitsuoka Motors планувати початок його продажів на другу половину поточного року.
За матеріалами: Компьюлента
Коментарі
2