Відповідати за технічний стан транспорту мають імпортери.
Таку думку висловив президент Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Станіслав Щербина в ефірі Першого ділового каналу.
"Нести кримінальну відповідальність за стан рухомого складу повинні продавці такого товару. Це цивілізовано, правильно і своєчасно. Підприємство, що продає і обслуговує авто, має відповідати за технічний стан рухомого складу, що експлуатується на дорогах України", — сказав він.
Крім того, за словами Щербини, не можна скасовувати проведення техогляду транспортних засобів, що належать державним підприємствам.
"Транспортний засіб — це засіб підвищеної небезпеки, він повинен завжди знаходиться в технічно справному стані. Тому формулу проходження технічного огляду державними підприємствами потрібно жорстко регламентувати і не можна ніколи відмовлятися. Їх транспортні засоби, особливо що перевозять пасажирів, повинні проходити щоквартальний технічний огляд", — підкреслив експерт.
У той же час, за його словами, нові транспортні засоби, що належать приватним власникам, не потребують техогляду.
"Автомобіль має гарантійний період. Якщо йому дається гарантія на три роки без обмеження пробігу, то про який технічний стан говорити? Як може сержант міліції перевірити технічний стан Bentley, Lamborghini, Ferrari або того ж Mercedes?", — зазначив він, додавши, що для старих автомобілів повинні бути створені спеціалізовані СТО.
Нагадаємо, 14 квітня стало відомом, що президент Віктор Янукович запропонував скасувати обов'язковий техогляд автомобілів.
Коментарі
9