
З 1 серпня в Росії буде введено утилізаційний збір з імпортованих у країну автомобілів.
Відповідний законопроект з поправками до федерального закону "Про відходи виробництва і споживання" та ст. 51 бюджетного кодексу РФ був прийнятий в середу, 11 липня, на вечірньому засіданні держдуми. Місцеві виробники при цьому від сплати збору звільняються, пише "Комерсант-Україна" у публікації "Частку України утилізують".
Почесний президент корпорації "Укравто" Таріел Васадзе визнає, що введення утилізаційного збору створює перешкоду для українських виробників.
"РФ вступила в СОТ і змушена знижувати мита на ввезення імпортних товарів. Це свого роду компенсаційний механізм. Проте, ці дії російської влади, коли автопром перебуває під тиском імпорту і потребує радикальних захисні заходи з боку уряду, повинні послужити Україна прикладом" , - сказав він.
ФОТОРЕПОРТАЖ: Новий компакт Opel Adam представили офіційно
Розмір збору зараз розробляється і буде введений урядом РФ. Але за розрахунками Мінпромторгу і мінекономрозвитку, для нових легкових машин збір, що стягується федеральної митної службою, становитиме 20-45 тис. руб. (від $609 до $1,37 тис.) залежно від обсягу двигуна, для вантажівок - 150-400 тис. руб. ($4,5-12,1 тис.) залежно від тоннажу.
Росія - основний експортний ринок для українських компаній. У 2011 році з 97,5 тис. вироблених автомобілів близько 30% пішло на експорт саме в цю країну. Основними постачальниками продукції на російський ринок є Запорізький автозавод (входить в "Укравто") і корпорація "Богдан". Обидва підприємства постачають в РФ близько 50% своєї продукції.
Коментарі
9C 1 сентября, вересня по вашему, пустобрехи
Це могло би нарешті стати приводом викинути з ринку України все те гівно, яке зветься Лада, Газелі тощо, щоб і не смерділо на наших дорогах. Тільки це зробити культурно і красиво.
Все поводы и возможности вы давно просрали когда вошли в ВТО и начали пи##ить газ..Так что смердить наши газели,пыхтеть тазики будут у вас теперь всегда.Страна без правительства уже не страна,Тень,не больше.
Головний наш нацик Тягнисрак iздить не на волах i не на вiтчизняних Ланосах, а на забугорнiй ( puдно декларацii при регiстрацii на пост Президента) Toyota Land Cruiser, вартiстю в 100 тисяч баксiв. Признався потiм,що продав цю тачку, а зараз iздить на Toyota Sequota вартiстю тих же 100 тисяч баксiв.Еге?
А на чем ездят регионалы? Мой свояк, средний бизнесмен на такой ездит и что?
Не спорьте - и то говно и то говно)))
Ну пусть ездят на своих жестянках -"калинах"... И будет им счастье!
На калинах-жестянках у нас ездят сельские.В городах покупают другие авто.И к всему прочему локализация того-же тойота,ниссан,VW,БМВ в МОЕЙ стране достигает от 60-80%.Ланосы берут или в таксу или как первую машину,или как полжопник в трудные моменты жизни.Сам езжу на Лексус ИС200 и Тойота Авенсис недорого и комфортно.
А тебе, лапоть укровский, видать, неведомо, СКОЛЬКО заводов зарубежных производителей размещено сейчас на территории РФ. Некоторые уже сейчас - полного цикла, а остальные - в перспективе. Что там укроавтопром может предложить взамен - ебЛаносы?