вівторок, 25 червня 2019 13:38

У перший радянський літак пасажири заходили разом із багажем

Автор: SkyShips
  Перший радянський пасажирський широкофюзеляжний літак - Іл-86
Перший радянський пасажирський широкофюзеляжний літак - Іл-86

Іл-86 - перший радянський пасажирський широкофюзеляжний літак.

Потреба в літаку, який би зміг перевозити до 250 людей, виникла у Радянському Союзі наприкінці 1960-х. Спершу конструктори намагалися модифікувати міжконтинентальний пасажирський лайнер Іл-62. Однак зміни призвели б до погіршення керованості. Таким чином, розробили новий пасажирський літак.

Іл-86 реконструювали 1976-го. У тому ж році він здійснив перший політ. У цей період почалось і серійне виробництво апарату. Масове ж виробництво тривало з 1980-го по 1993 рік. За весь час випустили 106 екземплярів. Останні літаки зняли з польотів і порізали у 2010-2011-х.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Аеропорт "Полтава" припинив відправляти рейси

Широкофюзеляжний літак отримав в економ-класі 9 місць, які розділили на 3 ряди з двома проходами. Загальна пасажиромісткість Іл-86 становила 350 осіб. Лайнер використовували для регулярних внутрішніх рейсів середньої протяжності - до 3800 км.

На Іл-86 були встановлені 4 модифікованих двигуна НК-8 і нова на той час система навігації. Вона дозволяла літати за будь-якого періоду та за різних погодніх умов. Літак облаштували і багаторазовою системою резервування основних функцій. Це дозволило зробити політ більш безпечним.

Єдиним цивільним користувачем лайнера за радянських часів був "Аерофлот". У літака було 4 модифікації, які знаходились у серійному виробництві. Варто зазначити, що за весь період експлуатації - понад 30 років, не загинув жоден пасажир.

Автор: aif.ru
  Інфографіка літака Іл-86
Інфографіка літака Іл-86

Основним недоліком Іл-86 була низька потужність двигунів. Крім цього, велика злітна маса вимагали від літака довгий розгін і посадку. Через це не всі аеропорти підходили для літального апарату. Слабким був і реверс двигунів, тому посадка вимагала більшого пробігу.

Ще однією причиною занепаду виробництва став "прихід" на російський ринок закордонних літаків компаній Boeing і Airbus. За своєю ціною та експлуатацією вони були значно дешевші за Іл-86. Також рівень шуму двигунів не відповідав міжнародним нормам. Він був значно сильнішим.

На 12 лютого 2017-го зі 106 побудованих літаків було втрачено 4. При цьому авіаційних інцидентів із Іл-86, що не закінчилися авіакатастрофою, було більше.

Зараз ви читаєте новину «У перший радянський літак пасажири заходили разом із багажем». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути