15 грудня 1923-го чеський інженер Еміль Шкода прийшов у Контору Реєстрації Винаходів і Моделей міста Пльзень. У конторі інженер зареєстрував дві версії своєї торгової марки.
До цього дня завод Шкоди з 1889-го не мав жодних логотипів. Без них спочатку виробляли обладнання для цукрових і пивоварних заводів, а потім армійські вантажівки, тягачі та цивільні автомобілі.
За кілька років до реєстрації логотипа Еміль Шкода відвідував Америку. Там він захопився культурою і традиціями південноамериканських індіанців. Це й надихнуло на розробку дизайна логотипа.
На першій версій зобразили крилату стрілу з п'ятьма стилізованими перами та ім'ям SKODA всередині кола. На другий - крилата стріла з трьома пір'ям.
Дизайн першої емблеми використовували у 1924-1925-х. Інша модель трохи вдосконалили і зареєстрували 1937-го. Практично без змін вона існувала до 2011-го. Тоді емблему модифікували: "крилату стрілу" помістили в кільце. Назву компанії зобразили над логотипом.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Не "Шкодою" єдиною: історія автомобільних емблем Чехії
Крила на логотипі означають технічний прогрес і масштаб виробництва. Стріла підкреслює прогресивність і високу продуктивність. Око - високу якість, технічну точність і великі перспективи. Зелений колір - символ постійного розвитку і дбайливого ставлення до навколишнього середовища.
19 листопада 1839-го у сім'ї лікаря народився чеський інженер і підприємець Еміль Шкода. Родина мала дворянський титул. Після закінчення школи юнак навчався у технічному вузі - спочатку в Чехії, потім - у Німеччині. Після закінчення проходив практику в Франції, Великій Британії та Сполучених Штатах.
Коментарі