




Перший "Запорожець" - ЗАЗ-965 - побачив світ 57 років тому. Його спроектували конструктори Московського заводу малолітражних автомобілів. Виробництво моделі перенесли в Україну у Запоріжжя на завод "Комунар".
"Горбату" зовнішність запозичили в італійського FIAT 600. Звідти і конструкція підвіски, трансмісія і рульовий механізм.
Головною особливістю компактного автомобіля і відмінністю від інших радянських авто було розташування двигуна - він знаходився позаду пасажирського салону.
"Запорожець" був в 2 рази дешевше "Жигулів" - коштував 1800 рублів.
ЗАЗ-965 мав двигуни потужністю не більше 27 к.с. і міг розігнатись до 90 км /год.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Виставили на продаж унікальний "Запорожець" з відкидним верхом
Оновлений "Запорожець" - ЗАЗ 968 - виробляли з 1971 по 1979 роки. Він мав прізвиська "вухатий" і "чебурашка" за форму бічних повітрязабірників системи охолодження. Потужність його чотиритактного карбюраторного двигуна була 40 к.с.
У 1980 році з'явився "Запорожець"-"мильниця". Це ЗАЗ-968М, який замість бічних "вух" отримав форму і щілини охолодження на капоті, як у мильниці. Цю модель виробляли по 1994 рік.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вінтаж і авто: 8 реклам автомобілів 90-х років
Gazeta.ua пропонує фотодобірку тюнінгу "Запорожців".
Коментарі