3 квітня 1885 року німецький інженер і механік Готліб Даймлер здійснив революцію в автомобілебудуванні. 132 роки тому Даймлер отримав патент на одноциліндровий двигун внутрішнього згоряння.
Цей дигун внутрішнього згоряння мав особливість - був із водяним охолодженням.
Даймлер вирішив одну з найважчих проблем тодішніх двигунів - як відвести від двигуна тепло, щоб він не перегрівався. У моторі Даймлера вода циркулювала навколо двигунного блоку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Німецька "грація": сьогодні народилась автомобільна легенда
Цей метод протягом багатьох десятиліть використовують в автопромі.
Своїм двигуном Даймлер із партнером Майбахом оснастили перший автомобіль. Так "народилось" серце всіх майбутніх автівок.
В основі двигуна Даймлера - 4-тактний мотор Отто. Але Готліб використав для палива не сиру нафту, а бензин, бо він випаровувався за низьких температур.
Через рік, 1886 року, світ побачив перший автомобіль Даймлера: 4-колісний екіпаж із бензиновим ДВЗ потужністю 1,5 к.с. і швидкістю 16 км/год. Його називали "каретою Даймлера". Її вважають однією із перших повноцінних машин.
Коментарі