неділя, 26 березня 2017 14:22

Не "Шкодою" єдиною: історія автомобільних емблем Чехії

Історія чеського автомобілізму налічує понад сто років. Перший автомобіль з'явився на дорогах Чехії у 1894 році. Належав він барону фон Лібіг. Його створили за кресленнями німецького інженера Карла Бенца.

На честь дочки барона нова модель автомобіля отримала назву "Вікторія". Це була одна з перших машин, яка мала попереду два колеса, а не одне, як зазвичай, і їздила на бензині.

 

Окрім цього, саме тут у селищі Вратиславице народився один із найвідоміших інженерів світу - Фердинанд Порше.

Виробляти свої автомобілі Чехія почала з 1897 року. Тоді вийшли перші легковики - Тatra President.

Саме інженери Тatra винайшли обтічну форму автомобіля, яка потім стала основою "народного автомобіля" Volkswagen-"жук".

Tatra

 

Компанію заснував у 1850 році Ігнацій Шустала під назвою "Schustala & Company". Все змінилось у 1919 році. Тоді під час випробувальної поїздки по крутих зледенілих доріжках гірської території Верхні Татри під враженням від вправності автомобіля, один із учасників тестів вигукнув: "Чорт забирай, та ця машина просто створена для Татр!" У 1920 році компанія офіційно змінила назву на Таtra.

Один з найвідоміших автомобілів компанії - Tatra T77. Це перший у світі серійний автомобіль з аеродинамічним кузовом понтонного типу. Він мав V-подібний 8-циліндровий двигун повітряного охолодження, який стояв за заднім мостом в одному блоці з коробкою передач і головною передачею. Кузов був без виступаючих деталей. Фари втоплені в кришку багажника.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Невловимий Кемпбел: найгучніші рекорди швидкості

Автомобіль спроектував у 1930 році Еріх Ледвинка - син відомого конструктора Ганса Ледвинки.

Емблема Tatra - одна з найбільш постійних в світовій автогеральдиці. Напис компанії на червоному фоні не змінювався за всі роки свого існування.

У 1934 році компанія випустила перший лімузин Т77. Він важив 2 тонни, мав 60 к.с. і розганявся до 145 км / год.

Але з 1999 року Tatra виробляє виключно вантажівки.

Kaipan

 

Автокомпанія випускає спортивні кабріолети. Її заснували в 1991 році. Перші автівки будували на основі Lotus Seven.

Логотип компанії Kaipan має вигляд двох відмінних один від одного півмісяців. Один знаходиться всередині півмісяця більшого розміру.

Skoda

 

Історія автокомпанії Skoda почалась в 1925 році. Тоді компанія Laurin & Klement, яка випускала велосипеди і мотоцикли, злилась із компанією Pilsen Skoda. Тоді ж народився і логотип. Це був овал з назвою компанії по центру, його обрамлював лавровий вінок.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як тюнінгують "Запорожці"

З 1970 року Skoda почала створювати спортивно-гоночні автомобілі. Однією з таких моделей була Skoda 110R. Могла розвивати швидкість до 210 км/год. У 1981 році Skoda стала чемпіоном Європи з гонок.

Емблема у вигляді крилатої стріли, що нагадує голову індіанця з пір'ям, з'явилася в 1926 році. А в 2011 році емблему модифікували: "крилату стрілу" помістили в кільце. Назву компанії зобразили над логотипом.

Крило є символом технічного прогресу, стріла - нових технологій, око - широти поглядів. Зелений колір говорить про те, що автомобілі марки Skoda не шкодять навколишньому середовищу.

Зараз ви читаєте новину «Не "Шкодою" єдиною: історія автомобільних емблем Чехії». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути