Відбувся святковий пробіг ретроавтомобілів Київською областю.
Почався захід у місті Буча Київської області із експозиції машин біля центрального парку. Подивитися моделі різних епох виробництва завітали місцеві жителі. Після цього колона вирушила до населених пунктів Бучанського району. У кожному з них автомобілі зупинялися й організовувалися в мінівиставку машин.
Пробіг організували з нагоди Дня державного прапора України Бучанська міська рада разом із найбільшим технічним фестивалем OldCarLand.
Серед автомобілів-учасників було чимало моделей, які лишилися в єдиному екземплярі. Наприклад, кабріолет Rolls-Royce Corniche 1989 року. До завершення виробництва у 1993 році випустили 452 екземпляри машин цієї моделі. Один з таких кабріолетів використовували як парадне авто імператора Японії. Представлений на пробігові Rolls-Royce торік приїхав в Україну також із Японії. У подібному стані така машина єдина в нашій країні.
Найстарішими автомобілями заходу були De Soto S6 1939 року та Skoda Popular 1939-го. Остання є однією з перших моделей чеського виробника, яку почали робити із кермом ліворуч.
"Як німці окупували Чехословаччину, то за три дні всю країну перевели на правосторонній рух, - говорить реставратор і власник машини Володимир Резніченко. Стоїть разом із дружиною Іриною, спершись на заднє крило кабріолета. - Заводи перенесли кермо автомобілів ліворуч. По цій "шкоді" помітно, що її спершу проектували як праворульну. Наприклад, двигун треба запускати спеціальною ручкою. Для цього слід практично лягти в салоні".
Із De Soto S6 лунає музика. Однак в салоні немає сучасних аудіопристроїв. Автомобіль витриманий в оригіналі.
"Це таємниця, як я це зробив, - говорить власник машини Сергій Зайцев. – Все в цьому авто робив власноруч. Намагався реставрувати з точністю до оригіналу. Однак не зважаючи на вік машини, я полюбляю на ній брати участь у пробігах, фестивалях й інших заходах".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З LED-фарами, колонками в сидіннях і ціною хетчбека - стартували продажі нового Nissan Juke
Серед машин було декілька ГАЗ-21, ЗАЗ-968, приїхали й 4 "Москвичі". Через дорогу від найстаріших авто, поряд із Rolls-Royce поставили чорний радянський представницький лімузин ГАЗ-13 "Чайка". Всього за час виробництва зробили 3 179 екземпляри моделі. "Чайка" вперше в історії ГАЗ отримала чотирикамерний карбюратор, гідропідсилювач керма, вакуумний підсилювач гальм, електричні склопідйомники. Автомобіль не надходив у вільний продаж. Недоступність "Чайки" підкреслювала статус тих, кому вона призначалася по штату — міністрам республік і першим секретарям обкомів КПРС.
17-19 вересня на вул. Медова, 1 відбудеться технічний фестиваль OldCarLand. На заході очікують понад 500 раритетних машині. Всі виставлять серед справжніх літаків музею.
Коментарі