
За даними AUTO- Consulting, у вересні в Україні продали всього 13 тисяч нових легковиків - ця кількість удвічі менше порівняно з серпнем 2013 року.
Причиною тому утилізаційний збір, який почав діяти з 1 вересня 2013 року. Як і прогнозували експерти, після літнього ажіотажу попит на автомобілів різко впав. Хто хотів купити іномарку, постаралися зробити це до подорожчання.
Крім того, виникли складнощі з реєстрацією тих автомобілів, що були розмитнені вже восени. Справа в тому, що за законом МРЕВ тепер потрібен "чек" про сплату утилізаційного збору, але Кабмін просто не встиг підготувати потрібний документ. І тільки в середині місяця Міністерство доходів і зборів придумало тимчасову довідку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Глибокі калюжі проїжджають на понижених передачах
AUTO- Consulting відзначає, що більшість розмитнених після 1 вересня автомобілів - малолітражки, так як на двигуни до 1 літра діє найменша ставка утилізаційного збору, а саме 4730 грн. Імпортери все ще сподіваються на обіцянку Януковича доопрацювати закон - можливо, введуть єдину ставку 5500 грн на всі обсяги. Крім того, автомобілі з об'ємом двигуна до 1 л не підпадають під дію спецмита, які зачіпають сегменти з об'ємом двигуна 1-1,5 л і від 1,5 до 2,2 л.
Статистика Укравтопрому за вересень істотно відрізняється від цифр AUTO- Consulting. Так, Укравтопром говорить про 21 228 зареєстрованих легковиків, з яких нових 96%. За даними асоціації, в порівнянні з серпня 2013 авторинок впав не так вже значно (майже на 10%), а порівняно з минулим роком навіть зріс на 3%. Зате обвалився ринок комерційного транспорту: за даними Укравтопрому, продажі скоротилися на 47 %, причому нових машин було зареєстровано тільки 15 %.
Перше місце у вересні зайняв вже не ЗАЗ, а Hyundai - правда, відрив незначний, корейці обігнали запорожців менше ніж на сотню машин (1831 проти 1774). Третіми стали китайці Geely (1693 од.), а замикають п'ятірку Toyota і Ford.
З першої двадцятки найкращу динаміку за рік у вересні показав Богдан (+277 %), Peugeot (+88 %) і Ford (+45 %). А ось в порівнянні з серпнем більшість брендів впали.
Коментарі
10справа в тому, що в серпні перед впровадженням утилізаційного збору, імпортери розігрили ажіотах, тому зараз будь-що буде вважатися падінням рівня продаж в будь-яком разі
Почему у нас в Украине так дорого стоят машины?
не спрос упал в два раза, а в августе продали в три раза больше авто, чем обычно - все кинулись покупать, чтобы не платить утилизационный сбор
Когда вводился утилизационный сбор, находились некоторые экпэрты, которые вообще предрекали, что продажей новых автомобилей не будет не только в сентябре, но чуть ли еще не полгода. Проданных 13 тыс. автомобилей в сентябре, тем более после такой массированной атаки негативных прогнозов, и еще технических проблем при оформлении в начале месяца – показатель вполне приемлемый, кто бы там что не говорил
У тебя нет мозгов!
А количество проданных в августе во сколько больше, чем в июле? Не может же каждый месяц быть все одинаково.
И Вы знаете, что такое прослеживается не только в Киеве, но и в регионах. Самой сложно понять где люди деньги берут, а особенно молодые девушки лет 20.
Как раз насчет девушек все понятно...
Та у нас люди тільки на папері такі бідні і нещасні, а на вулицю як вийдеш, так що не метр, так і іномарка припаркована. напевно гарно в конвертах отримують і тим самим тіньову економіку годують, що можуть собі таке дозволити
Это лишь статистика от одной компании, а я недавно читала, что людям стало не выгодно откладывать покупку машины в долгий ящик и в этом году мы побыли двухлетний рекорд и это только за август месяц.