На OldCarLand вперше показали відреставрований радянський лімузин ЗІС -110. Це машина вищого представницького класу. Свого часу це був один з найбільших легкових автомобілів в світі.
Його виробництво розпочалося після війни, y 1945 році. Перший радянський післявоєнний автомобіль випускали до 1958-го.
Роботу над проектуванням нової представницької моделі очолював інженер Борис Фіттерман. Перед початком роботи його "проінформували" про любов Сталіна до американського автомобіля Packard. У результаті ЗІС-100 вийшов схожим на американську машину, хоч і має великі габарити.
Автомобіль оснащений 8-циліндровим двигуном потужністю 140 к.с. таким чином до 1950-го двигун автомобіля ЗІС-110 був найпотужнішим серед двигунів серійних радянських автомобілів. Його потужності вистачало, щоб рушивши з місця на першій передачі відразу перемикатися на третю. Крім того, двигун працював дуже тихо. Відтак конструктори вивели на приладову панель контрольну лампу працюючого запалювання. Інакше було неможливо визначити, заведена машина чи ні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У стилі ретро: показали саморобний автомобіль Ford
Автомобіль має незалежну підвіску передніх коліс, герметизовану систему охолодження двигуна та гідропривід гальм.
ЗІС-110 був першим радянським автомобілем з покажчиками поворотів. Їх зробили за американською схемою. Поворотники вмикаються лівим підрульовими важелем.
На приладній панелі розташований спідометр, покажчик рівня палива, термометр, амперметр, масляний манометр, контрольні лампи лівих і правих покажчиків повороту, дальнього світла та запалювання.
За створений автомобіль конструкторському складу 1946-го присвоїли Сталінську премію.
На OldCarLand презентували автомобіль, на якому їздив керівник Компартії Володимир Щербицький. Створений у 70-х роках ЗІЛ-115 став родоначальником останніх в Радянському Союзі сімейства урядових автомобілів. Машина була настільки досконалою. Що всі наступні моделі ЗІЛів для перших осіб будували на його основі.
Коментарі