Ентузіасти з Києва самотужки виготовляють легендарний мотоцикл "Дніпро". Один з екземплярів був презентований на 6-му столичному фестивалі ретро техніки OldCarLand.
"Це фінальна серія мотоциклів київського мотозаводу Dnepr Vintage. Мотоцикл повністю зібраний вручну, оскільки мотозавод вже фактично не існує" - розповідає один з учасників проекту, Олег Омельницький.
Мотоцикли збирають з оригінальних запчастин, які вдалося викупити на мотозаводі, з подальшим їх удосконаленням. Цим займаються ентузіасти, серед яких колишні працівники Київського мотоциклетного заводу.
Також у конструкцію внесли деякі покращення для підвищення надійності та комфорту.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На OldCarLand презентували перший у світі автомобіль
Мотоцикл Dnepr Vintage оснащений двигуном 0,65 літра, потужністю 32 к.с. з електричним стартером, електронним запалюванням. Має три режими: "Спорт", "Нормал" і "Off-Road". Оснащений генератором збільшеної потужності. Збільшено продуктивність і масло системи.
В якості опції лінія Vintage оснащується додатковими фарами, LED заднім ліхтарем і підсвічуванням, приладами тиску масла і вольтметром, лебідкою і захисними дугами.
Також київські мотоцикли цієї серії вирізняє особливий дизайн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна і Польща планують спільно будувати вертольоти
"Завдяки ручному складанню мотоцикл не поступається якістю західним аналогам", - запевняє Олег Омельницький
Автори проекту планують випустити невелику партію для шанувальників київських мотоциклів.
"Зроблена фінальна серія, яка завершує історію київського мотоциклу з коляскою" - підсумовує Олег Омельницький.
"Київський мотоциклетний завод" був підприємством з виготовлення мотоциклетної техніки. Мав механічно-складальне виробництво мототехніки із закінченим циклом і містив в собі всі стадії з виготовлення та збирання готової продукції. У 2012-му році Фонд державного майна продав пакет акцій ПАТ "Київський мотоциклетний завод" за 59,8 мільйона.
Коментарі