В Аффальтербасі дебютувала нова модель "Мерседеса" - суперкар, покликаний замінити в лінійці сімейство SLS AMG і скласти конкуренцію Porsche 911.
Новинка, що отримала назву Mercedes-AMG GT, побудована на шасі з легкої алюмінієвої просторової рамою, має незалежну підвіску на подвійних поперечних важелях спереду і ззаду, а також повністю новий двигун, доступний у двох варіантах потужності. Суперкар буде оснащуватися чотирьохлітровою твін-турбо "вісімкою", що розвиває 462 кінських сил (600 Нм при 1600-5000 обертах) на базовій версії і 510 сил (650 Нм при 1750-4750 обертах) на модифікації "S".
Мотор має безпосереднє уприскування палива, систему змащення із сухим картером, алюмінієвий блок циліндрів, головку з цього ж металу, але з підвищеною часткою цирконію, а також ковані поршні і інтеркулер з рідинним охолодженням.
Агрегат традиційно для AMG буде збиратися вручну, коли один інженер відповідає за один двигун. Трансмісія - семиступінчастий "робот" з двома зчепленнями, встановлений за схемою transaxle, коли коробка передач розміщується в задній частині автомобіля.
Маса базової версії Mercedes-AMG GT становить 1540 кілограмів, а модифікації S - 1570 кілограмів. Розподіл маси по осях - 47:53 на користь задньої. Співвідношення ваги до потужності сягає мінімум 3,08 кілограма на кінську силу.
Стандартний варіант задньопривідного суперкара здатний прискорюватися з нуля до "сотні" за 4,0 секунди, а топовий - за 3,8 секунди. Максимальна швидкість у першому випадку обмежена електронікою на позначці 304 кілометра в годину, у другому - 310 кілометрів на годину.
Крім цього, суперкар отримає активну випускну систему, гучність звуку якої змінюється в залежності від обраного режиму роботи силової установки (від "комфортного" до "гоночного"), адаптивну підвіску, систему стабілізації з трьома режимами роботи, задній механічний самоблок на базовій версії і диференціал з електронним управлінням на S. Також будуть доступні гальмівні механізми з 420-міліметровими карбон-керамічними дисками на передній осі і 360-міліметровими на задній.
В оснащення Mercedes-AMG GT увійдуть адаптивні фари головного світла зі світлодіодами, камера заднього виду, системи попередження фронтальних зіткнень, стеження за мертвими зонами, розпізнавання дорожніх знаків, контролю мимовільного перетину суцільної лінії розмітки.
Світова прем'єра новинки відбудеться восени цього року на Паризькому автосалоні. Продажу AMG GT на європейському ринку почнуться в березні 2015-го.
Коментарі