Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) перевірив безпеку кросовера Kia Sorento в серії краш-тестів.
Корейський кросовер Kia Sorento за один рік став безпечнішим, стверджують фахівці інституту IIHSВ. Під час найскладнішого американського краш-тесту з фронтальним ударом об мале перекриття кузов зберіг життєвий простір салону. В результаті зіткнення стійка біля порога змістилася на 10 см, а манекен переміщався в дозволених межах і зустрівся з подушками безпеки так, як це передбачено конструкторами. Оцінка за тест - "добре".
У тестах із середнім перекриттям, при бічному ударі, оцінці захисту даху, а також роботи ременів і подушок безпеки автомобіль з гідністю витримав усі негаразди і отримав високу підсумкову оцінку.
У минулому році IIHS вже розбивав "Соренто" і тоді модель показала себе не з кращого боку - при фронтальному ударі про мале перекриття структура кузова значно деформувалася, при цьому в районі ніг водія стійка просунулася в салон на 28 сантиметрів, а бічна подушка безпеки не спрацювала.
Краш-тест з малим перекриттям (25% зі сторони водія) передбачає удару машини об нерухому перешкоду висотою 1.5 метра на швидкості 40 миль/год (64 км/год).
Коментарі