неділя, 05 травня 2019 18:09

Найбільші розміри і 7 сидінь - Mazda СХ-9
33

Mazda CX9
Фото: Володимир Мукан
Mazda CX9
Mazda CX9
Mazda CX9
Mazda CX9


Mazda СХ-9 другого покоління продають в Україні з минулого року. Це найбільший позашляховик цього японського автовиробника. Машина має велику базу, 5 метрів у довжину й 7-місний салон.

Аби ближче познайомитися із позашляховиком, беремо його на тест-драйв.

Знайомимось

Як і в інших моделях Mazda, бампер автомобіля не виражений. Лицева частина СХ-9 по-акулячому нахилена вперед, фари завужені. Це додає автомобілю агресивного і водночас впевненого вигляду. Хромовані молдинги по периметру кузова підкреслюють його статусність.

Завдяки добре підібраному дизайну колісних дисків, невисокій віконній лінії дверей і вузькими стійками кузова, автомобіль не виглядає громіздким.

Звіси бамперів середні, кліренс автомобіля – 22 см. Колісні арки, нижні частини бамперів і пороги оздоблені чорними нефарбованими пластиковими накладками.

Автор: Володимир Мукан
  Mazda CX9
Mazda CX9

Оглядаємо багажник

Автомобіль має електропривід дверці багажника. Його можна відчинити із салону, брелка та кнопкою на дверці.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Компактний кузов і динамічні налаштування - як їде Mazda СХ3

Об'єм багажника зі складеним третім рядом сидінь становить 830 літрів. Відсік добре розпланований – у нього широкий проєм, низька висота завантаження. Є ніші для розміщення дрібних речей, розетка на 12 В. Під фальш-підлогою докатка, а у ній – сабвуфер.

Салон Mazda СХ-9

Салон в автомобіля просторий. Між спинками передніх сидінь і задніх майже 1 метр відстані. Ширина дивана на другому ряду достатня для долання довгих відстаней.

Загалом на другому ряду виробником передбачено чимало рішень для зручності пасажирів - можна підсувати крісла вперед-назад, змінювати кут нахилу спинки, змінювати кліматичні налаштування. А у спеку можна скористатися віконними шторками, як Mazda 6.

Автор: Володимир Мукан
  Mazda CX9
Mazda CX9

Відкинувши спинки задніх сидінь, можна добратися на третій ряд. Він призначений для двох пасажирів. Для них передбачені підстаканники, динаміки і дефлектори повітря. Там місця більше ніж зазвичай буває в автомобілях подібного класу. У людей зростом 175 сантиметрів позаду голова у стелю впиратися не буде.

За кермом

На водійському місці відчуваються масштаби автомобіля. Кожна деталь підкреслює розміри автомобіля – важіль коробки передач встановлений на спеціальному подіумі. Підлокітник між передніми сидіннями – широкий, складається із двох частин. Екран мультимедійної системи також значно більший ніж у інших машин іншого класу цього виробника.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Більші габарити й динамічний характер - тест-драйв нової Mazda 6

Салон зібраний добротно – пластик навколо м'який, є вставки зі шкіри й алюмінію. Всі вузли керування розміщені в тих місцях, що й в інших Mazda – керування мультимедійною системою здійснюється на центральному тунелі між сидіннями, там же розміщений регулятор звуку.

Автор: Володимир Мукан
  Mazda CX9
Mazda CX9

Самі ж передні сидіння є доволі широкими, без відчутної бокової підтримки. На жаль, на консолі біля центрального джойстика немає кнопки перемикання камер, як у Mazda 6, бо спереду вона і не встановлена. До речі, вона б там не завадила, зважаючи на розміри позашляховика.

Панель приладів зроблена в класичному стилі, всі показники зчитуються добре. Зручно, що є проекційний дисплей. Він не лише показує швидкість, а й відображає забороні знаки, стрілки і вказівники напрямів навігатора.

Їдемо

Автомобіль заводиться із кнопки. Щойно запустив силовий агрегат, проте це видно лише на панелі приладів. Шуму двигуна і характерної вібрації нечутно. Виробник стверджує, що модель має 20 кілограмів шумоізоляції і є найтихішою у класі.

Автор: Володимир Мукан
  Mazda CX9
Mazda CX9

Переводжу важіль коробки передач у "драйв", обираю "звичайний режим їзди". Крім цього, є ще спортивний. Рушаю.

Незважаючи на масу в дві тонни і 5-метровий кузов, керується "Мазда" дуже легко. Рульове курування точне, практично немає люфту. Завдяки великій базі автомобіль має непогану плавність ходу. При цьому на середніх нерівностях кузов не розгойдується.

Автор: Володимир Мукан
  Mazda CX9
Mazda CX9

Автомобіль повнопривідний, проте він не має блокування диференціалів і примусового під'єднання повного приводу. Повний привід вмикається тоді, коли передні колеса починають пробуксовувати.

Двигун миттєво реагує на педаль газу. Для прискорення до "сотні" йому потрібно трохи більше 8 секунд. У нього величезний запас потужності, з якого він випростовує відсотків 10-15.

На трасі автомобіль почувається впевнено. Їде, як по рейках. Завдяки правильним налаштуванням підвіски, здається, що ми рухаємося над землею. Машина без напрягу тримає швидкість 180 кілометрів за годину й добре входить в повороти.

Автомобіль добре підходить для далеких подорожей як трасами так і не дуже хорошими автошляхами. На новому асфальті швидкісні й динамічні характеристики машини не поступаються седану "Мазда-6". Автомобіль подібно до нього прискорюється й зберігає комфорт на високих швидкостях. Це забезпечується завдяки відносно невисокому кузову й великій колісні базі. На бездоріжжі машина в автоматичному режимі може вмикати повний привід - долати таким чином ділянки дороги із грязюкою і глибокими коліями. Через не надто високий звіс підняття на круті пагорби може бути утрудненим.

Нагадаємо, торік компанія почала продавати в Україні нову Mazda 6. Це третє покоління моделі після глибокого рейстайлінгу. Автомобіль пропонують у двох кузовах - седан і універсал. Беремо на тест-драйв машину в найповнішій комплектації "топвінтер" із 2,5-літровим бензиновим двигуном на 194 к. с. і автоматичною коробкою передач. Зараз це єдиний легковий ватомобіль, який продає на вітчизняному ринку японський імпортер. Невдовзі мають початися продажі повністю нової Mazda 3. Її обіцяють презентувати у червні.

Зараз ви читаєте новину «Найбільші розміри і 7 сидінь - Mazda СХ-9». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути