Mazda СХ-9 другого покоління продають в Україні з минулого року. Це найбільший позашляховик цього японського автовиробника. Машина має велику базу, 5 метрів у довжину й 7-місний салон.
Аби ближче познайомитися із позашляховиком, беремо його на тест-драйв.
Знайомимось
Як і в інших моделях Mazda, бампер автомобіля не виражений. Лицева частина СХ-9 по-акулячому нахилена вперед, фари завужені. Це додає автомобілю агресивного і водночас впевненого вигляду. Хромовані молдинги по периметру кузова підкреслюють його статусність.
Завдяки добре підібраному дизайну колісних дисків, невисокій віконній лінії дверей і вузькими стійками кузова, автомобіль не виглядає громіздким.
Звіси бамперів середні, кліренс автомобіля – 22 см. Колісні арки, нижні частини бамперів і пороги оздоблені чорними нефарбованими пластиковими накладками.
Оглядаємо багажник
Автомобіль має електропривід дверці багажника. Його можна відчинити із салону, брелка та кнопкою на дверці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Компактний кузов і динамічні налаштування - як їде Mazda СХ3
Об'єм багажника зі складеним третім рядом сидінь становить 830 літрів. Відсік добре розпланований – у нього широкий проєм, низька висота завантаження. Є ніші для розміщення дрібних речей, розетка на 12 В. Під фальш-підлогою докатка, а у ній – сабвуфер.
Салон Mazda СХ-9
Салон в автомобіля просторий. Між спинками передніх сидінь і задніх майже 1 метр відстані. Ширина дивана на другому ряду достатня для долання довгих відстаней.
Загалом на другому ряду виробником передбачено чимало рішень для зручності пасажирів - можна підсувати крісла вперед-назад, змінювати кут нахилу спинки, змінювати кліматичні налаштування. А у спеку можна скористатися віконними шторками, як Mazda 6.
Відкинувши спинки задніх сидінь, можна добратися на третій ряд. Він призначений для двох пасажирів. Для них передбачені підстаканники, динаміки і дефлектори повітря. Там місця більше ніж зазвичай буває в автомобілях подібного класу. У людей зростом 175 сантиметрів позаду голова у стелю впиратися не буде.
За кермом
На водійському місці відчуваються масштаби автомобіля. Кожна деталь підкреслює розміри автомобіля – важіль коробки передач встановлений на спеціальному подіумі. Підлокітник між передніми сидіннями – широкий, складається із двох частин. Екран мультимедійної системи також значно більший ніж у інших машин іншого класу цього виробника.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Більші габарити й динамічний характер - тест-драйв нової Mazda 6
Салон зібраний добротно – пластик навколо м'який, є вставки зі шкіри й алюмінію. Всі вузли керування розміщені в тих місцях, що й в інших Mazda – керування мультимедійною системою здійснюється на центральному тунелі між сидіннями, там же розміщений регулятор звуку.
Самі ж передні сидіння є доволі широкими, без відчутної бокової підтримки. На жаль, на консолі біля центрального джойстика немає кнопки перемикання камер, як у Mazda 6, бо спереду вона і не встановлена. До речі, вона б там не завадила, зважаючи на розміри позашляховика.
Панель приладів зроблена в класичному стилі, всі показники зчитуються добре. Зручно, що є проекційний дисплей. Він не лише показує швидкість, а й відображає забороні знаки, стрілки і вказівники напрямів навігатора.
Їдемо
Автомобіль заводиться із кнопки. Щойно запустив силовий агрегат, проте це видно лише на панелі приладів. Шуму двигуна і характерної вібрації нечутно. Виробник стверджує, що модель має 20 кілограмів шумоізоляції і є найтихішою у класі.
Переводжу важіль коробки передач у "драйв", обираю "звичайний режим їзди". Крім цього, є ще спортивний. Рушаю.
Незважаючи на масу в дві тонни і 5-метровий кузов, керується "Мазда" дуже легко. Рульове курування точне, практично немає люфту. Завдяки великій базі автомобіль має непогану плавність ходу. При цьому на середніх нерівностях кузов не розгойдується.
Автомобіль повнопривідний, проте він не має блокування диференціалів і примусового під'єднання повного приводу. Повний привід вмикається тоді, коли передні колеса починають пробуксовувати.
Двигун миттєво реагує на педаль газу. Для прискорення до "сотні" йому потрібно трохи більше 8 секунд. У нього величезний запас потужності, з якого він випростовує відсотків 10-15.
На трасі автомобіль почувається впевнено. Їде, як по рейках. Завдяки правильним налаштуванням підвіски, здається, що ми рухаємося над землею. Машина без напрягу тримає швидкість 180 кілометрів за годину й добре входить в повороти.
Автомобіль добре підходить для далеких подорожей як трасами так і не дуже хорошими автошляхами. На новому асфальті швидкісні й динамічні характеристики машини не поступаються седану "Мазда-6". Автомобіль подібно до нього прискорюється й зберігає комфорт на високих швидкостях. Це забезпечується завдяки відносно невисокому кузову й великій колісні базі. На бездоріжжі машина в автоматичному режимі може вмикати повний привід - долати таким чином ділянки дороги із грязюкою і глибокими коліями. Через не надто високий звіс підняття на круті пагорби може бути утрудненим.
Нагадаємо, торік компанія почала продавати в Україні нову Mazda 6. Це третє покоління моделі після глибокого рейстайлінгу. Автомобіль пропонують у двох кузовах - седан і універсал. Беремо на тест-драйв машину в найповнішій комплектації "топвінтер" із 2,5-літровим бензиновим двигуном на 194 к. с. і автоматичною коробкою передач. Зараз це єдиний легковий ватомобіль, який продає на вітчизняному ринку японський імпортер. Невдовзі мають початися продажі повністю нової Mazda 3. Її обіцяють презентувати у червні.
Коментарі