Із червня почали продавати новий японський легковик преміального класу Infiniti Q70. У найдешевшій комплектації машина коштує 1 047 200 грн.
Ми беремо на тест-драйв машину у максимальній комплектації "Хайтек" коштує 1 595 680 гривень. Автомобіль має повний привід і 3,7-літровий двигун на 333 кінські сили. Цікаво, що на відміну від подібних моделей інших виробників, Infiniti має атмосферний силовий агрегат без турбонадуву.
Знайомство
Дизайн машини впізнаваний. Кузов має динамічні лінії, які додають машині стрімкого вигляду. У автомобіля масивні 18-дюймові колеса на легкосплавних дисках. Фари із лінзами і світлодіодами спрямовують пучок світла у бік повороту керма. Всі вікна із зеленкуватим відтінком. Вони не пропускають ультрафіолетове світло у спеку. Дах машини скляний, за потреби його частину можна відчинити.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Спортивна керованість і яскравий дизайн - тест-драйв Nissan Juke
"У цій моделі втілені практично всі напрацювання Infiniti за багато років. Тут безліч електронних систем. Окрім двозонного клімат-контролю, який може підтримувати різну температуру на місцях водія і пасажирів, є іонізація повітря. Після натиснення кнопки на консолі в салоні з"явиться аромат лісу. Для цього спеціальний фільтр в машині наповнили екстрактом виноградної кісточки. Також є система, яка знижує шуми під час руху. Як тільки датчики звуку визначають сторонні звуки в авто, комп"ютер машини подає у дверні динаміки шум іншої частоти і заглушає гул дороги. - говорить Володимир Іванов, представник виробника. Підводить до автомобіля і дає брелок. Завдяки ньому можна відчинити водійські двері й запустити кнопкою двигун.
Оглядаємо салон
Салон автомобіля просторий. Між передніми сидіннями близько 30 сантиметрів вільного місця. У людини із 2-метровим зростом голова не впиратиметься у стелю. Торпеда й карти дверей мають вставки із клена, алюмінію і м"якого пластика. Сидіння, кермо й підлокітники обтягнуті шкірою.
Водійське крісло підсуває мене до керма, а рульова колонка опускається в руки. Кермо тепле, має підігрів.
Водійське крісло із електроприводом, підігрівом, вентиляцією і пам'яттю. Положення сидіння можна запрограмувати під потреби двох людей. Підігрів сидінь не має таймера відключення, як у недорогих моделях. Зате його можна регулювати у 8 напрямах. Влітку — вмикати вентиляцію, щоб стало прохолодніше. У спинках передніх сидінь вмонтовано по парі динаміків. У підголівники — монітори. Пасажири позаду можуть дивитися через них фільми.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Хороша керованість і багата комплектація - тест-драйв нового Nissan Qashqai
На задньому ряду сидінь місця вдосталь для трьох. Простору для ніг більше, ніж у позашляховику Mitsubishi Pajero. Зі спинки заднього сидіння можна витягти підлокітник. У ньому — пульт керування мультимедійною системою із екраном і 5 кнопок управління положенням і підігрівом задніх сидінь. Є підстаканники.
Заднє вікно можна закрити із середини ролетом. Для цього тиснуть кнопку на задньому підлокітнику або на торпеді біля місця водія.
Оглядаємо багажник
Багажник автомобіля місткий, на 500 літрів. Це на 29 літрів менше, ніж у BMW 525 цього ж класу. Однак у німецького легковика — масивні петлі кріплення кришки багажника. У Infiniti замість них — амортизатори. Вони не забирають простору в багажному відсіці.
Спинки задніх сидінь не розкладаються, однак лижі чи інші довгі речі можна просунути із багажника в салон через люк у спинці заднього сидіння.
Кришку багажника достатньо тільки прикривати. Він зачиниться сам. Машина оснащена системою доводки.
Рушаємо
Посадка на водійському місці невисока, видно дутий капот. Оглядовість краща, ніж у такого ж за класом шведського седана Volvo S80. Збоку добре видно, бо стійка між лобовим склом і дверима не широка. А простір позаду і "мертву зону" добре охоплюють великі бічні дзеркала.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Великий салон і мала витрата палива — тест-драйв Nissan Sentra
Торпеда зроблена із м'якого пластику. По центру — 7-дюймовий сенсорний монітор мультимедійної системи. Трохи нижче — стрілочний годинник. Через мультимедійну систему можна вмикати музику, заходити у інтернет, запускати навігатор і слідкувати за обслуговуванням автомобіля. Вона показує, через який час потрібно змінити мастило, фільтри й інші розхідники. На дисплеї відображається і тиск кожного колеса.
Пристібаюся паском безпеки, він автоматично затягується, але тіло не перетискає. Затискаю гальма й торкаюсь кнопки "Старт" - двигун заводиться. Його ледь чутно. Водійське крісло підсуває мене до керма, а рульова колонка опускається в руки. Кермо тепле, має підігрів. Це приємно у мороз, коли салон ще не встиг обігрітися.
Перемикач режимів водіння ставлю на "сніг". Автомобіль на ньому менше пробуксовуватиме, а системи безпеки швидше спрацюють, якщо машину занесе. Важіль коробки передач-варіатора переводжу на "Драйв" і тисну на газ — авто плавно набирає швидкість.
Виїжджаю на вул. Жилянську в Києві. Варіатор сам обирає потрібні передачі, перемикає їх без ривків. Повертати автомобілем легко. Кермо на невеликій швидкості важке. Воно точніше, ніж у "Тойоти Кемрі" останнього покоління.
Підвіска автомобіля м"яка, дрібні вибоїни й нерівності навколо каналізаційних люків зовсім не відчутні. В салоні шум від двох тракторів у правій смузі не проникає.
Як і в Nissan, седан обладнаний системою Safety Shield. Вона складається із набору електронних опцій. Наприклад, біля правої та лівої стійок між лобовим склом і дверима час від часу засвічуються жовтогарячі лампи. Повідомляють про наближення транспорту в мертвих зонах видимості. Якщо не увімкнути потрібний сигнал повороту і перетнути лінію розмітки, в салоні лунає гучний сигнал. Так електроніка попереджає про несподіваний виїзд зі своєї смуги. Убезпечує водіїв від сну на дорозі.
У місті машина споживає всередньому 15 літрів пального. Якщо часто прискорюватися, то на літр більше.
На Бориспільській трасі переводжу автомобіль у спортивний режим. Вийшло розігнати Infiniti до 100 км/год за 7 секунд. Коли стрілка спідометра дійшла до 180 км/год, двигун став працювати гучніше, але машина лишалася добре керованою. На високій швидкості авто притискає до асфальту й на поворотах його не кренить. Після перших різких поворотів електроніка сильніше затягнула пасок безпеки.
По дорозі до Переяслава-Хмельницького на екрані бортового комп'ютера замиготів жовтий трикутник із знаком оклику. Так машина повідомляє, що закінчилася рідина для омивання скла. Неподалік від села Дівички потрапляю на слизьку ділянку дороги, різко тисну на гальма. Спрацьовує АБС і машина вирівнюється. У звичайному режимі водіння ведучі колеса задні. У екстрених ситуаціях і пробуксовках комп'ютер машини приєднує й передній привід.
По дорозі у Київ випробовую круїз-контроль на швидкості 90 км/год. Infiniti підтримує цю швидкість. Не потрібно тиснути на газ, лише кручу кермо. Коли авто наблизилося до "ГАЗелі" у нашій смузі попереду, то саме знизило швидкість до 70 км/год і підтримувало дистанцію.
На трасі автомобіль споживає 12-13 літрів бензину на 100 км. Якщо перевести машину в економічний режим, можна зекономити 1,5-2 літри.
Загалом Infiniti Q70 - це представницький дорогий автомобіль. Він недешевий експлуатації, бо потребує обслуговування на сервісах із висококваліфікованим персоналом і апетит у седана немалий порівняно із машинами класу В і С. Однак він дарує неймовірне задоволення від їзди - машина добре керована на швидкостях понад 150 км/год, підвіска й десятки електронних систем роблять поїздку дуже комфорною. Після подорожей на 200-500 кілометрів втома практично не відчутна.
Коментарі
5