субота, 16 березня 2024 13:30

Люксовий радянський автомобіль не мав системи опалення

Автор: Музей вітчизняної військової історії
  Автомобіль ГАЗ-М-1 в "Музеї вітчизняної військової історії"
Автомобіль ГАЗ-М-1 в "Музеї вітчизняної військової історії"

16 березня 1936-го з конвеєра Горьківського автозаводу зійшов радянський автомобіль середнього класу - ГАЗ-М1.

ГАЗ-М1 з'явився з подачі інженерів американської компанії Ford Motor Company. В той період радянський автопром мав відповідний договір з американцями. Для "емки" останні надали технічну документацію на автомобіль F40. З цих креслень горьківські інженери "списали" лімузин.

Автор: Sicnag
  Ford Model 40A
Ford Model 40A

Вперше в СРСР автомобіль отримав регульоване сидіння, систему вентиляції кузова - відкривалося вітрове скло і бічні кватирки, протисонячні щитки, "двірник", попільнички і прикурювач. Дальнє світло фар включалось ножним тумблером. Водій міг орієнтуватися на досить сучасні для того часу прилади, включаючи спідометр з обмеженням в 120-140 км/год і показник рівня палива.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Коли варто продавати авто

"Емка" не мала системи опалення. Тому шофери підсовували дерев'яні брусочки під стулки кришки капота, щоб гаряче повітря від мотора йшло в сторону салону, відігріваючи хоча б вітрове скло. Пасажирам, які сиділи позаду водія, тепла не діставалося. Також зміни торкнулися зовнішнього вигляду машини. Вона отримала: унікальні бампери, крила, стулкову кришку капота і облицювання радіатора.

Автор: Музей вітчизняної військової історії
  Салон ГАЗ-М-1
Салон ГАЗ-М-1

У порівнянні з Ford в М1 застосовували не дві поперечні ресори, а чотири. Також посилили раму Х-подібною поперечиною, збільшили діаметр коліс і замінили в них спиці штампованими дисками. Коробку передач зробили триступеневу, а гальма стали механічними барабанними.

Замість V-подібної "вісімки" в Горькому взяли вдосконалений мотор від ГАЗ-АА. Таким чином, до 80 км/год автомобіль розганявся за 24 с. Крім цього, машина могла досягати швидкості понад 100 км/год. На сто км машина використовувала 14,5 л палива.

Зараз ГАЗ-М1 відносять до люксових седанів класу D, в якому представлені, наприклад, Mazda 6, BMW 3, Volvo S60, Chrysler 200.

Зараз ви читаєте новину «Люксовий радянський автомобіль не мав системи опалення». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути