Цього дня, 4 червня 1896 року 32-річний Генрі Форд провів випробування власного чотириколісного автомобіля. Машину обладнав двоциліндровим бензиновим двигуном потужністю 4 кінські сили. Випробування проходило в Детройті.
Генрі Форд народився 1863 року на фермі в Мічигані в родині ірландських та бельгійських емігрантів. 16-річним він втік в Детройт. Влаштувався учнем машиніста і ночами підробляв у годинниковій майстерні. Через три роки Форд повернуся на батькову ферму. Самотужки навчився ремонтувати портативні парові двигуни, що дало йому можливість найнятись наладчиком у компанію Westinghouse. 1891 року одружився і знову переїхав у Детройт. Влаштувався інженером-механіком в "Електричну компанію Едісона" і за два роки дослужився до посади головного інженера.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Приклад конвеєра для автомобілів підгледіли на м'ясопереробному заводі
У маленькій майстерні позаду свого будинку Форд три роки працював над створенням бензинового двигуна, який був прилаштований на саморобний візок на чотирьох велосипедних колесах. Це і обумовило назву нового транспортного засобу.
"Квадрицикл" мав двоциліндровий двигун з водяним охолодженням потужністю 4 кінські сили, 11-літровий бензобак під сидінням і дві передачі, які Форд так і не зміг переключити з першої спроби. Після удосконалень розробник розвинув швидкість авто до 32 км/год.
Того ж року Форд продав свій "квадрицикл" за $200, але популярності він не мав. Всього було виготовлено три екземпляри "квадрицикла". Друге авто він продав, коли працював виконробом у компанії Detroit Automobile Company. Форду вдалося переконати засновника компанії Вільяма Мерфі у здатності розробити справжнє авто. Останній з "квадроциклів" Форд продав 1901 року.
7 жовтня 1913 року вперше у світі на заводі Генрі Форда в Детройті виробничий процес збирання автомобілів почав виконуватись за новою технологічною схемою - на конвеєрі. Це дало змогу скоротити тривалість процесу складання автомобіля марки Model T удвічі.
Коментарі