




У кінці 2016 року автозавод ЗІЛ випустив останній у своїй історії вантажний автомобіль.
На території 300 га підприємства у Москві вирішили звести будинки для 40 тис. мешканців.
Російський фотограф Максим Майоров побував на заводі і побачив, що залишилося від ЗІЛ, який випускав вантажівки, автобуси і лімузини.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЗІЛ випустив останню машину в історії підприємства
Завод із виробництва вантажівок відкрили у Москві 1916 року. Тоді він називався АМО й випускав одні з перших у Російській імперії машини. Це була 1,5-тонна вантажівка, зроблена за зразком італійського "Фіат 15Тер". 1931 року радянська влада перейменувала підприємство на честь Сталіна - ЗІС. На ньому почали випускати не лише вантажівки, а й легкові машини представницького класу. Через 25 років підприємство назвали ЗІЛ - на честь одного з його директорів Івана Ліхачова. З 2000-х років підприємство випускало все менше вантажівок, переважно обслуговувало малосерійні лімузини ЗІЛ.
Коментарі
4