Сьогодні, 14 квітня 1927-го, з конвеєра зійшов перший автомобіль шведського бренду Volvo — ÖV4.
Назву автомобіля розшифровували як "Öppen Vagn 4 cylindrar". У перекладі означає - "відкритий автомобіль на чотирьох циліндрах".
За чотири роки до цього Густав Ларсон і Асаар Габріельсон обідали в ресторані. За розмовами вирішили створити транспортний засіб для Швеції. Так, вони почали роботу над створенням авто, яке б найкраще підходило для шведських доріг.
Дизайном автомобіля займався шведський художник і промисловий дизайнер Хелмер МасОлле. Конструктором став Ян Густав Сміт. Двигун розробляв співзасновник компанії Густав Ларсон. Збирали авто на заводі Лундбі.
Цей автомобіль побудували на міцному шасі з підвіскою з листових ресор попереду і ззаду. Автомобіль укомплектували 20-дюймовими колесами з широкими спицями з дерева. Їх пофарбували у природний колір. Відкритий п'ятимісний кузов мав чотири двері. Раму кузова з ясена та бука покрили листовою сталлю. Оббили салон шкірою.
ÖV4 оснастили 4-циліндровим двигуном з боковим уприскуванням. Потужність двигуна складала 28 к.с. Максимальна швидкість — 90 км / год. Крутний момент - 100 Н · м.
25 липня 1926-го показали 10 прототипів автомобіля. Перший назвали "Якоб". Перший серійний автомобіль виготовили 13 квітня. Тоді він повинен був з'їхати з конвеєра. Коли один з інженерів компанії сів за кермо і хотів рушити, то авто поїхало назад. Виявилося, що коробку передач зібрали неправильно. За один день проблему усунули. Відтак вважають, що ÖV4 випускають з 14 квітня.
За перший рік компанія планувала зробити 500 автомобілів. Виготовили лише 297 екземплярів. Усі їх успішно продали. Версія з відкритим верхом коштувала 4,8 тис. шведських крон.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На OldCarLand показали "Автобус Шарапова"
У 1928-му з'явилася модифікація із закритим кузовом. Авто отримало новий індекс — PV4. Воно коштувало на 1 тис. крон більше.
Того ж року Volvo відкрила перше закордонне представництво - в Гельсінкі. Тоді на експорт пішло 24 автомобілі, в наступному - ще 27.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Презентували автомобіль, на якому їздив керівник Компартії
За два роки виробництва автомобіля "Якоб" компанія випустила 928 автомобілів.
В кінці 1950-х років інженер з безпеки шведської автомобільної компанії Volvo Нільс Болін розробив триточковий ремінь безпеки. Після року тестів Болін встановив, що найкраще пасажира утримує в кріслі ремінь, протягнутий через плече до стегна. Також його можна застебнути однією рукою. Новий ремінь Volvo представила в 1959 році.
Коментарі