Ексклюзиви
вівторок, 30 липня 2019 22:29

8 циліндрів і 3 тонни маси – як їде найдорожчий Infiniti
57

Infiniti QX80
Фото: Володимир Мукан
Infiniti QX80
Infiniti QX80
Infiniti QX80
Infiniti QX80

Infiniti QX80 – це найбільший і найдорожчий позашляховик цієї японської марки. Нещодавно в Україні стали продавати четверте покоління цієї моделі.

Аби детально ознайомитися із новинкою й випробувати під час руху, беремо QX80 на тест-драйв у офіційного імпортера.

Нове "обличчя" і габарити вантажівки – знайомимось

Infiniti QX80 одразу привертає увагу в підземному паркінгу японської компанії. Більшість машин біля позашляховика у половину нижчі й на третину коротші за нього. Машина коричневого кольору із переливом має невелику кількість хромованих деталей, сірі матові легкосплавні диски й реслінги на даху такого ж забарвлення.

На відміну від інших позашляховиків цієї марки, накладки над арками коліс і на бампері в новинки забарвлені у колір кузова. Хоча це не дуже практично для тих власників, які нерідко їздять поганими дорогами.

Автор: Володимир Мукан
  Infiniti QX80
Infiniti QX80

Найбільше дизайнери змінили вигляд лицевої панелі – іншою стала решітка радіатора, фари, форма бампера й виштамповки на капоті. Вигляд машини став водночас сучаснішим і стриманішим. На боковинах кузова, крилах немає різких і стрімких ребер жорсткості, як в інших нових Infiniti. Такий тип дизайну повільніше старіє, як показує досвід із іншими моделями світових виробників.

Автор: Володимир Мукан
  Infiniti QX80
Infiniti QX80

Чорні вставки на стійках кузова і диски зі спицями роблять машину візуально легшою, ніж вона є насправді. Реальна маса позашляховика майже 3 тонни. Висота - понад 2 метри, а довжина - більше 5 метрів.

Під капотом – атмосферний бензиновий 8-циліндровий двигун об'ємом 5,6 літри потужністю 405 к.с.

Аби водієві було зручно добиратися до свого місця, з обох боків уздовж кузова встановили підніжки з підсвіткою. Загалом стилістика стала більш наближеною до смаку європейських і американських споживачів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сам приймає рішення й швидко розганяється - тест-драйв Infiniti QX 50

Infiniti QX80 – рамний автомобіль із повним приводом і кліренсом 23 сантиметри. Конструкція машини спроектована таким чином, щоб можна було ефективно рухатися бездоріжжям вище середнього рівня й швидко пересуватися асфальтовими автошляхами.

Позашляховик має повний привід із основним приводом на задні колеса. Під капотом – атмосферний бензиновий 8-циліндровий двигун об'ємом 5,6 літри потужністю 405 к.с. Коробка передач – "автомат". Коштує машина від 2 млн 1729 тис. грн..

Влізе комод зі стільцями – відчиняємо багажник

Машина щедро оснащена електронікою. Це відчувається із перших контактів з нею. Підходжу із ключем-брелком до машини — вмикається підсвітка навколо водійських дверей. Після дотику до ручки спрацьовує центральний замок.

Автор: Володимир Мукан
  Infiniti QX80
Infiniti QX80

Спершу оглядаю багажник — він із електроприводом. Місця у ньому більше, ніж у трьох відсіках "Ніссана Кашкая" — 1400 л. Туди можна покласти середнього розміру холодильник чи комод зі стільцями.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Найбільші розміри і 7 сидінь - Mazda СХ-9

З розкладеним третім рядом сидінь відсік стає скромнішим — 470 л. Було б добре, якби можна було окремо відчиняти скло задньої дверці, аби покласти легкі речі й без нагальної потреби не використовувати електропривід для великої задньої дверці.

У багажнику є розетка на 12 В, різноманітні гачки й кріплення. Запасне колесо прикріплено під днищем машини. Форма багажника квадратна, борту як такого немає. Завдяки цьому легко розмістити всі речі.

Смарт-квартира на колесах – оцінюємо місце пасажирів

На другому ряду сидінь багато місця. Від їхньої спинки до водійської спинки більш як метр. На задній диван вільно сяде четверо дорослих. Сидіння можна підсувати вперед, регулювати нахил спинки, налаштовувати для пасажирів оремо потік повітря й температуру. Для пасажирів є два монітори для відтворення відео.

Автор: Володимир Мукан
  Infiniti QX80
Infiniti QX80

Цікаво, що автомобіль має повноцінний третій ряд сидінь. На ньому без дискомфорту розмістяться люди середнього зросту.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Більші габарити й динамічний характер - тест-драйв нової Mazda 6

Для пасажирів останніх крісел є окрема вентиляція, підстаканники, плафони з ліхтарями. Розбираються крісла електроприводом із кнопок на центральній консолі або з багажника.

Натуральне дерево і широке крісло – на водійському місці

На водійському місці посадка подібна за висотою до автобуса "Богдан" чи невеликої вантажівки.

Добре видно простір попереду. Бічні стійки невеликі. Чимало місця між передніми сидіннями. Там розміщено широкий підлокітник, у якому можна помістити компактний автомобільний холодильник. Над головою навіть людям зростом понад 2 метри місця буде вдосталь. Завдяки прозорому люкові, у салон проникає чимало світла.

Реальна швидкість починає відчуватися після 160 км/год.

Торпеда виготовлена з м'якого пластику зі вставками шкіри, деревини й металу. Має великий сенсорний монітор у центрі і стрілочний овальний годинник. На кермо винесене керування круїз-контролем, бортовим комп'ютером і музичною системою. Недоліком керма є те, що воно має занадто гладке покриття.

Крісла нагадують домашні дивани – масивні, шкіряні й м'які. Вираженої бокової підтримки в них немає. Вони оснащені підігрівом, вентиляцією, пам'яттю на різні положення. Ергономіка на хорошому рівні – всі важелі, перемикачі й кнопки знаходяться у інтуїтивних місцях.

Звук 8-циліндрового двигуна й впевнене прискорення – рушаємо

Після натиснення на кнопку запуску двигуна водійське крісло підсуває мене ближче до керма. А рульове колесо опускається в руки. Силовий агрегат працює тихо. Про його роботу свідчать показники тахометра і низький ледь чутний гул.

Автор: Володимир Мукан
  Infiniti QX80
Infiniti QX80

Переводжу важіль коробки передач у "драйв" і рушаю — автомобіль миттєво прискорюється. За 7 секунд на Бориспільській трасі набирає 100 км/год. При цьому відчувається як передня частина машини злегка піднімається догори. Передачі перемикаються непомітно. Реальна швидкість починає відчуватися після 160 км/год. Тоді під час маневрів кузов помітніше погойдується й гучніше працює двигун. Проте навіть за такої швидкості відчувається запас потужності.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Великий багажник і повно електроніки - на що насправді здатен Nissan X-Trail

Через потужний двигун автомобіль споживає чимало пального — 20,6 л бензину в місті й 11 — на трасі.

Під час їзди на панелі відображається тиск у колесах, витрата палива. На стійках щомиті миготять жовтогарячі світлодіоди — показують перешкоди у мертвій зоні видимості.

Програмую адаптивний круїз-контроль авто на 100 км/год. Відпускаю педаль газу. Швидкість машина підтримує сама. Щойно доганяємо "ГАЗель" попереду, що рухається повільніше, "Інфініті" пригальмовує. Коли мікроавтобус звертає в іншу смугу, позашляховик сам набирає швидкість. Як виявляє перешкоду під час руху заднім ходом, — сам зупиняється.

Автор: Володимир Мукан
  Infiniti QX80
Infiniti QX80

Виїжджаю на нерівну ґрунтовку за Києвом — на швидкості 40–50 км/год авто їде плавно. Добре проходить у місцях, де немає колії і великі заглибини. Основний привід моделі задній. Передні колеса підключаються багатодисковою муфтою. Має авто і понижену передачу для проходження складного бездоріжжя. Завдяки потужному двигуну і невеликому звісові переднього бампера, машина добре долає підйоми. Єдине, для системних поїздок бездоріжжям, краще встановити шини із вищим профілем, аби не деформувати й не розколоти легко сплавний диск.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тяговитий двигун і азартний характер - тест-драйв нового Nissan Qashqai

Керованість - автомобілем середньої гостроти. Попри те, що через масу інерція машини є більшою, через величезну кузова й схильність до розгойдування авто, керується позашляховик прогнозовано і не менш точно, ніж машини меншого класу.

Загалом Infiniti QX80 добре підходить для далеких подорожей найрізноманітнішими автошляхами. Машина сконструйована таким чином, що 400-500 кілометрів дороги у ній відчуваються як на третину коротший шлях.

Зараз ви читаєте новину «8 циліндрів і 3 тонни маси – як їде найдорожчий Infiniti». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі