




17-річний білоруський студент перетворив "Запорожець" в кабріолет. На роботу пішло близько року.
"Викладач пообіцяв потоку автослюсарів: якщо справимося з завданням, оцінку за випускний іспит отримаємо автоматом, - розповів Влад. - За роботу взялися відразу кілька людей. Але вже до третього заняття я залишився один, хлопці розбіглися. З "Запорожця" було вирішено зробити кабріолет, для цього знадобилося розібрати два автомобіля. Один ЗАЗ 965 вже був у коледжі, його не "домучила" колишня група. Але був необхідний другий "донор". Його я знайшов по оголошенню і купив в Гродно. До речі, поки гнав його в коледж, зупинили співробітники ДАІ. Це був мій перший штраф, водійські права я отримаю через пару тижнів".
"Над "Запорожцем" працював рік з невеликими перервами, - згадує хлопець. - За цей час зробив капремонт двигуна (робив прямо по конспекту та підручників), зміцнив полегшений кузов трубами і куточками (надавши йому жорсткість), переробив охолодження двигуна (так як ззаду заварив грати повітрезбірника), вирівняв, прогрунтував і пофарбував кузов, зняв бампера, заклав поворотники, перетягнув салон - обшив "еко-шкірою", яку замовляв у Польщі. На цьому етапі багато в чому мені допомогла мама".
"Хотів занизити ЗАЗ, як це тепер модно, - доповнив юнак. - І навіть спиляв пару кілець передніх пружин, але на цьому зупинився. Якщо ще більше скорочувати пружини, то зовсім не залишиться холостого ходу, підвіска стане "дерев'яною". Далі потрібно міняти підвіску і кермові тяги. Збирався ставити ЗАЗ на литі диски, але через "рідний" барабан їх не підібрати, потрібно було ставити інші барабани і роздувати арки. На все це часу не вистачило. Машина без техогляду і, звичайно, не пройде його, тому на дорогах загального користування не з'явиться. Це виставковий екземпляр, який я готовий продати, щоб рухатися далі. Мрію відкрити свою майстерню для автомобілів, почати з малого і вирости в хорошу компанію".
Коментарі