- На "Столичне автошоу" привезли понад 60 нових машин. Біля кожного з них позувала вродлива дівчина-модель, одягнена в одяг із назвою автобренду. Біля входу в Автоцентр працювали інші панянки, вони рекламували кредитні пропозиції банків, страхових компаній, СТО й автокосметику.
- "Я б теж хотіла позувати на стендах біля машин. Там цікавіше й престижніше. Я працювала минулого року біля марки Chery, - каже 19-річна модель Олена Кравець, вона рекламує послуги автокредитування. Стоїть біля входу в автоцентр, ховається під накриття від дощу. – Згадала про автошоу, коли всі кастинги вже закінчилися. Добре, що знайомий тут запропонував попрацювати. Мені подобається атмосфера "Автошоу на Столичному", тут всюди свято для автомобілістів".
- Дівчат на автовиставки відбирають модельні агентства. Потім пропонують моделей автосалонам.
- ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На "Автошоу на Столичному" презентували нову Toyota Corolla
- "Представники автосалонів влаштовують іще кілька кастингів – один на фотографування, інший загальний. Із 50-60 дівчат обирають 4-5 осіб. Ті, які проходять, мають ще мало не щодня бігати в автосалон – спочатку знімають виміри для сукні, потім – примірка. Далі організаційні питання тощо, - розповідає Олена. – Отримують моделі за кілька днів роботи від 800 до 2200 гривень, залежно від автобренду. Але справа тут не в грошах. Коли працюєш біля машин, більше позуєш. На такі виставки ходить багато фотокореспондентів популярних журналів. Можна і на обкладинку потрапити. Моя подруга Катя минулого року на цій виставці познайомилася із фотохудожником. Після виставки він запропонував їй участь у своєму проекті. За тиждень роботи з ним вона отримала непогані гроші та чудове портфоліо, тепер уклала договір із солідним модельним агентством".
- Найпопулярнішими кольорами вбрання учасниць цьогорічного автошоу є синій, червоний і білий.
- ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Приголомшливі автомобілі та шикарні дівчата - найкращі кадри з Франкфуртського автошоу
- "Пошиття одягу відповідного фасону для моделей – це одне із найважливіших завдань для організаторів роботи на тому чи іншому стенді, - розповідає фотомодель Оксана Лисенко, вона працює у павільйоні. – Організатори так підбирають одяг, аби підкреслити імідж своїх машин. Наприклад, для Мercedes-Benz завжди замовляють вишукані вечірні сукні, щоб закцентувати увагу відвідувачів на солідності німецької марки, іміджмейкери компанії Jeep підбирають для своїх дівчат як не джинсові шорти то комбінезони із грубої тканини із елементами камуфляжу. Так хочуть показати невибагливість своїх всюдиходів. Toyota шиє для своїх дівчат-моделей спідниці вище колін. Наряджає їх цікаво, але водночас скромно. Вони, як і машини Toyota, виглядають сучасно, але серед потоку автівок не надто вирізняються".
×
Коментарі
5