Міську електричку в Києві запустили минулого місяця. Уже два роки частина цього маршруту працювала - жителів Троєщини довозила з лівого берега на правий. Тепер до метро можуть доїжджати всі кияни, вона курсує по колу в години пік.
Обіцяли, що за 50 хвилин можна об'їхати навколо міста. Колега, який писав репортаж про відкриття, уточнює: йде електричка годину 20 хвилин. То Азарова возили 50.
Згадую, як 2007-го журналістам показували будівництво залізничного "мосту Кірпи" через Дніпро.
- Ви стали свідками унікального зрєліща. Ми з'єднали лівий та правий берег, - говорив один із чиновників. - Це стройка вєка. Не кожному випаде на долю таке побачити.
Коли урочиста частина закінчилась, я розмовляла з будівельником.
Ви стали свідками унікального зрєліща. Це стройка вєка
- Завтра цей міст розберемо і по новій його складати будемо. Невже ніхто не помітив, що з'єднали автомобільну частину із залізничною?
У грудні того ж року мер Черновецький відкривав міст через Гавань. Чиновники тоді порахували, що новий маршрут на 4 кілометри скорочує відстань із Подолу на Оболонь.
- Ми цього не могли підписати, - казав мені інженер з архітектурного нагляду. - Асфальт при мінусовій температурі класти не можна. Навесні доведеться знімати.
У п'ятницю телефонує кум. Він живе на Троєщині. Щодня електричкою їздить на роботу. Раніше новий маршрут дуже хвалив. До його появи 7 кілометрів маршруткою, що йде через міст, міг долати годину, а то й більше.
- Сьогодні вранці не змогли влізти в переповнені вагони. Майже сотня людей залишилися на пероні. Ось тобі й чудо-електричка.
Комментарии
8