Знайомий Олег працював у "Дельта-банку". Коли не дали зарплату за два місяці, звільнився. В той самий день йому на картку прийшов розрахунок. Однак банкомат не видав ні копійки.
– Півгодини стовбичив. Думав, якась помилка. Пішов у магазин, набрав продуктів. На касі продавщиця повідомила, що мою картку термінал не приймає, – розповідає, коли прийшов позичити 300 гривень.
Олегу порадили домовитися з керівництвом банку за "відкат". Готовий був віддати 500 гривень, щоб отримати 2300. Не вийшло. Бо кожен розрахунок видно в базі й начальство не ризикнуло. Олег рознервувався й вийшов курити. Розговорився з охоронцем.
– Він днями спостерігає за клієнтами в банку. Дав мені пораду. Я на касі підловив чоловіка, що прийшов сплачувати кредит. Домовилися: зі своєї картки в електронному вигляді заплатив його борг, а він мені на місці віддав готівку, – відраховує позичені в мене гривні.
5 лютого оголосили про неплатоспроможність банку "Надра". Знайомий поїхав взнати про долю свого депозиту – мав 14 тисяч доларів. Там сказали, щоб про валюту забув. Максимум на що можна розраховувати – сплату через фонд гарантування 200 тисяч гривень. Щоб повернути решту, хотів за половину домовитися з керівником. Але такої посади в банку вже не було й говорити ні з ким.
Адвокат Інна всміхається, коли розповідаю їй ці історії. Радить у таких випадках звертатися до неї.
– З начальством банку не говорять, коли він розвалився. Треба вирішувати ці питання раніше. Для цього маєш знайти посередника, якого установа вводитиме в курс своїх справ. Перед банкрутством його попереджають, і він домовляється за виведення твого депозиту. В цьому випадку "відкат" працює. Втрачаєш 20 відсотків із депозиту: по 10 – адвокату й начальнику відділення, – каже Інна й дає свою візитку.
Комментарии
5