На телебаченні КНДР уперше почали рекламувати пиво. До цього національне ТБ майже не транслювало реклами — за винятком роликів про місцеві фабрики й заводи.
У рекламному відео тривалістю 2,5 хв. пиво п"ють робітники й гірники. Келихи з напоєм розносять дівчата в національному вбранні.
— "Тедонган" — гордість Пхеньяна, — кажуть у рекламі з піднесеною інтонацією й обіцяють: напій допоможе зняти стрес.
Броварню, на якій виготовляють пиво, Корейська народно-демократична республіка придбала у Великої Британії 2002 року. Говорять, рецепт напою сподобався лідерові Північної Кореї 67-річному Кім Чен Іру, й він вирішив виготовляти його у своїй країні.
— Я відвідував броварню "Тедонган" у Пхеньяні півтора року тому, — розповідає Філ Меєр із В"єтнаму. — Розливне пиво, яким вони пригощали, було чудовим. Гадаю, смаку додає рис. Те, що продають у пляшках, — гірше. Тим, для кого першим пивом став "Тедонган", — воно смакує. Але якщо ти звик до західного пива, здасться кислуватим й гірким.
На пиво й інші продовольчі товари у КНДР видають картки. Напій можна отримати й випити у пивних, які відчиняються о 15.30. До нього подають сушену рибу. Курити в закладах забороняють.
Коментарі