19 січня в італійському Мілані закінчився Тиждень чоловічої моди. Колекції осінь–зима-2010 представили 40 дизайнерів. Першим на подіум вийшов 18-річний Пауло Раміні. На його обличчі замість макіяжу намальовані синці, кров, що тече з носа, на руках — подряпини.
— Молодь весь час потрапляє у пригоди. Хто з хлопців не збивав кулаки, захищаючись від хуліганів. Але це стиль дорогої італійської вулиці, — кажуть автори молодіжної колекції "Емпаріо Армані".
Пауло підперезаний тонким паском, оздобленим стразами. Під чорним піджаком у смужку — біла футболка. На ній зображений людський череп. На голові — коротка чорна шапка.
— Білий і чорний кольори ніколи не втратять актуальності. Їх активно використовують усі, — каже Раміні. — Я дефілював на Тижнях моди в Парижі. Там чоловікам пропонують носити також рожевий, бежевий, фісташковий кольори. Модні доми Луї Віттона, Джона Річмонда надають одягу жіночності, підкреслюють приталений силует. У показах Ґуччі чимало сорочок, обрізаних на рівні грудей. Модні лампаси, що контрастують із кольором штанів — або, навпаки, майже зливаються з ними. Для сміливих модників є лампаси з паєтками або стразами.
Переважають речі зі шкіри, плетені светри, лляні сорочки. Більшість оздоблені кольоровими геометричними фігурами. Від квіткових малюнків відмовляються. Фаворитами сезону будуть смужки та клітини.
Чоловіки-моделі ходять подіумом у чорних туфлях і коричневих чоботах до колін.
— Чоботи шитимемо з товстої шкіри, — каже французький модельєр Жан-Поль Ґотьє, 57 років. — Пропонуємо носити з вузькими джинсами чи шортами-"сигаретами". Залишаються актуальними прямі лінії, що символізують енергію. Шарфи вийдуть із моди, їх замінять светри під шию. Від довгих, двометрових шаликів відмовляться, їх пропонують лише дизайнери спортивного одягу. Шарфи не намотуватимуть навколо шиї, а пускатимуть поверх одягу. Багато одягу й аксесуарів робитимуть із хутра.
Тижні чоловічої моди відбулися в Німеччині, Угорщині, Бразилії.
— Кожен модний дім пропонує власні тенденції. Це дасть змогу чоловікам обрати, що їм до смаку, — каже київський дизайнер Сергій Єрмаков, 37 років. — Цієї осені ще більше зітреться межа між чоловічим і жіночим вбранням. Сильна стать носитиме яскраві сорочки і брюки, вдягатиме екстравагантні краватки.
У моді масивне взуття й вузькі брюки
У березні Тиждень чоловічої моди відбудеться в індійській столиці Делі. У ньому візьмуть участь 20 дизайнерів.
— Торік у Делі відбувся перший за всю історію Тиждень моди, — каже місцевий дизайнер Раві Бажаж, 52 роки. Він 25 років розробляє чоловіче вбрання, але у своїй країні виставлявся вперше. — Моя колекція — це ода сучасному чоловікові, який впевнений у собі та не соромиться своїх бажань. Кольорова палітра — від слонової кості до чорного, із домінуванням пісочного та темно-фіолетового. Взуття переважно масивне. Ділові чоловіки носитимуть французькі сільські сорочки, вузькі брюки й акуратні піджаки зі шкіри чи жакарду.
Коментарі