Ексклюзиви
понеділок, 06 серпня 2018 17:08

Вчені відкрили нову планету з таємничим сяйвом

Вчені відкрили нову плаваючу планету

Планета-вигнанець у 12 разів більша за Юпітер подорожує галактикою на відстані 20 світлових років від Землі.

Вчені помітили космічний об'єкт за допомогою радіосигналів. Планета випромінює незвичайне сяйво. Коричневе небесне тіло створює магнітне поле в 200 разів більше, ніж у найбільшої планети Сонячної системи - Юпітера, пише Daily Mail.

Вчені не впевнені в походженні планети і не знають, що викликає випромінювання. Спочатку незвичайний об'єкт класифікували як коричневого карлика.

Вперше групу коричневих карликів помітили 2016 у телескоп Very Large Array (VLA) у Нью-Мексико. Тоді телескоп виявив 5 об'єктів.

Подальші дослідження показали, що 1 з 5 об'єктів був значно молодшим і меншим за інших. Астрономи встановили температуру його поверхні - близько 825°C і вік - усього 200 млн років. Це не коричневий карлик, зрозуміли вчені. Небесне тіло отримало назву вільно плаваючої планети або планети-вигнанця.

"Такі небесні тіла стоять між планетами і коричневими карликами. Вони сповнені сюрпризів, які можуть допомогти нам зрозуміти магнітні процеси як на зірках, так і на планетах", - сказав Мелоді Као, астроном із Арізонського державного університету.