У Росії міжнародну мережу доставлення суші "Йобідойобі" звинуватили в тому, що вона придумала обурливу, потворну та непристойну назву.
Про це повідомив Mash у Telegram.
Зазначається, що власники ще в березні почали рекламувати доставку на телебаченні. Скликали на акцію. Телевізійників нічого не збентежило. Натомість у глядачів з'явилися питання, і хтось із них звернувся до Управління федеральної антимонопольної служби (УФАС).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вишукані японські страви, що легко приготувати вдома
"Експерти провели опитування – підсумки їх ошелешили. Понад половина респондентів сприйняли назву як дещо непристойне", - ідеться в дописі
"Йобідойобі" в перекладі з японської означає "день тижня - субота". Попри це, рекламу визнали неналежною, а власника звинуватили в порушенні вимоги російського законодавства.
"Буде порушена адміністративна справа", - додали в дописі.
У серпні цьогоріч на Подолі в Києві відкрили два заклади з провокативними назвами. Ідеться про винний бар Soska на вул. Хорива та сосисочну "Соси...сочна...я" на вул. Петра Сагайдачного. Кияни розкритикували назви.
Коментарі