Алекс Кернс із США у червні 2020 року вкоротив собі віку, бо помилково вважав, що заборгував компанії для трейдингу Robinhood $730 тис. Тепер батьки подали позов проти сервісу через недостатню підтримку клієнтів.
Ден та Дороті Кернс розповіли, що їх син відкрив рахунок у мобільному додатку Robinhood незадовго до того, як закінчував середню школу. Батьки були не проти, що Алекс торгує акціями. Але просили бути відповідальним, бо хлопець не мав відповідної освіти та досвіду. Про це пише "Громадське".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Додаток "Дія" вдосконалили: розповіли про зміни
Вони не знали, що мобільний додаток дозволив їх сину купувати та продавати опціони. Це ризикований фінансовий інструмент.
11 червня хлопець побачив, що його рахунок заблокований через борг у $730 тис. Компанія надіслала Алексу лист із вимогою негайно заплатити борг за кілька днів. У Robinhood не було номера телефону служби підтримки клієнтів, але хлопець надіслав електронний лист, де просив роз'яснити ситуацію. Натомість отримав автоматичну відповідь, що з ним зв'яжуться. Пізніше цього ж дня, 12 червня, Алекса знайшли мертвим. Хлопець залишив батькам записку, де написав, що не розуміє, що сталося в додатку.
Наступного дня після смерті Robinhood надіслав електронний лист, що насправді Алекс нічого не заборгував і тепер його рахунок знову доступний.
У позові, який подали до суду, родина звинувачує Robinhood у несправедливій діловій практиці - надсиланні оманливих повідомлень, які призводять до паніки та плутанини, і, врешті, призвели до смерті Алекса.
У Robinhood кажуть, що з червня 2020-го змінили підхід до роботи. Зокрема, дають більше навчальних матеріалів, переглянули вимоги до досвіду клієнтів. Також у компанії кажуть, що з грудня працює телефонна служба підтримки для клієнтів, які мають опціони.
Коментарі