Заборону на розміщення політичної реклами у США на власній платформі заборонив Facebook.
Обмеження триватиме ще місяць, повідомила речниця компанії, передає CNBC.
Під заборону також підпадатимуть реклами щодо виборів та соціальних проблем в американському суспільстві.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вибори не закінчилися: що кажуть у штабах Трампа і Байдена
"Тимчасова пауза для реклами про політику та соціальні проблеми у США продовжує діяти як частина наших постійних зусиль щодо захисту виборів", - сказала речниця.
За її словами, рекламодавці можуть розраховувати на те, що ця пауза триватиме ще місяць, але й виключає, що може з'явитися можливість поновити розміщення цих оголошень раніше.
Facebook у жовтні оголосила про припинення розміщення політичної реклами після закриття виборчих дільниць на президентських виборах 3 листопада. У компанії вважають, що такий крок може допомогти запобігти плутанині або зловживанням на своїй платформі.
З офіційним початком передвиборчої кампанії 5 вересня партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн. Про це повідомила голова громадянської мережі "Опора" Ольга Айвазовська. Це орієнтовно $2,6 млн. В останні тижні рекламна кампанія у Facebook була особливо насиченою.
Коментарі