З офіційним початком передвиборчої кампанії 5 вересня партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн. Про це повідомила голова громадянської мережі "Опора" Ольга Айвазовська.
Це орієнтовно $2,6 млн.
В останні тижні рекламна кампанія у Facebook була особливо насиченою.
"Якщо порівнювати активність партій на витрачання цих ресурсів, то у вересні це було близько $30 тисяч у день різними політичними силами сукупно. Уже в жовтні, зокрема 17 жовтня, сума досягала $150 тисяч в день", - цитує Ольгу Айвазовську "Інтерфакс-Україна".
Спостерігачі закликали партії позначити дані витрати у фінансових звітах своїх передвиборчих фондів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 партій стали фігурантами кримінального провадження про фіктивних спонсорів
23 жовтня - останній день, коли кандидати і партії можуть за себе агітувати. Відзавтра це буде заборонено.
Місцеві вибори відбудуться 25 жовтня.
Коментарі