
Компанія Facebook планує найняти ще 1 тис. осіб для того, щоб перевірити рекламні оголошення через інформацію про купівлю Росією політичної реклами у соцмережі під час виборів у Сполучених Штатах Америки.
Про це йдеться у заяві Facebook, повідомляє "Українська правда".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЄС погрожує Twitter та Facebook
Зазначається, що нові співробітники будуть найняті вже у наступному році.
Також для атоматичного видалення фейкової реклами компанія хоче інвестувати більше коштів у програмне забезпечення.
У компанії заявили, що перегляд реклами означає оцінювання не лише її змісту, а й контексту, в якому вона була куплена, і цільової аудиторії. Саме тому вони змінюють систему перевірки оголошень – хочуть приділяти більше уваги цим сигналам.
Американський актор Морган Фрімен публічно назвав Путіна шпигуном і закликав Дональда Трампа визнати, що Росія таки втручалася 2016 року у вибори в США.
Коментарі