Четвер, 03 вересня 2009 18:53

Найбільше скаржаться на неякісну побутову техніку і взуття

Автор: фото: Інна ЧЕРВІНЧУК
  Олександр Баланов: ”Мешканці будинку не повинні міняти за власний кошт лампочки в під’їздах”
Олександр Баланов: ”Мешканці будинку не повинні міняти за власний кошт лампочки в під’їздах”

На Вінниччині від початку року Управління у справах захисту прав споживачів перевірило близько 1300 організацій, які діють у сфері торгівлі та послуг.

— До адміністративної відповідальності притягнули 1230 осіб. Наклали штрафів на 139 тисяч гривень, — каже заступник начальника управління Олександр Баланов, 51 рік. — До підприємств-порушників застосовано економічних санкцій на 331 тисячу гривень.

Скільки скарг від споживачів надійшло від початку року?

— 234. Це на 20 відсотків менше, ніж торік. Пов"язуємо з кризою — люди почали менше купувати. 85 відсотків скарг вирішено на користь споживачів.

На що нарікають найчастіше?

— На неякісну побутову техніку та взуття. Багато заяв стосується якості комунальних послуг.

Як довести, що в магазині продали неякісний товар?

— Обов"язково зберігати чек. Він засвідчує факт купівлі. Якщо людина придбала товар неналежної якості, то має право у 14-денний термін обміняти його або повернути гроші.

Шубу одягнула один раз і помітила, що від неї пофарбувалася блуза

А як бути з неякісними комунальними послугами?

У кожному жеку є типовий договір. У ньому розписано, за що конкретно люди платять. Якщо хоча б одну із 12–15 послуг договору не надають, ми вважаємо це невиконанням умов угоди. Записано, що мають освітлюватися місця загального користування. Тому мешканці будинку не повинні міняти за власний кошт лампочки в під"їздах.

Знімаєте з реалізації неякісні продукти?

— Доволі часто. Практично кожна перевірка продуктових магазинів виявляє прострочені товари або продукцію без документів. Наприклад, торік у магазині "Еко-маркет" із відібраних 40 зразків продуктів власного виробництва половину забракували. Цьогоріч із бюджету на перевірки не виділили ні копійки. Тому ми перевіряємо продукти тільки на відповідність сертифікатам.

Чи часто люди, котрі придбали неякісні товари, звертаються до суду?

— Нечасто, але буває. Зараз у суді слухають справу із шубою. До нас звернулася жінка, яка в одному з бутиків універмагу купила шубу з натурального хутра. Одягнула її один раз і помітила, що від неї пофарбувалася блуза. Продавець відмовився вирішувати питання. Тоді ми на прохання споживачки від імені управління подали позов до суду.

Зараз ви читаєте новину «Найбільше скаржаться на неякісну побутову техніку і взуття». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі