Жителі села Петрівка-Роменська Гадяцького району на Полтавщині торік самостійно відремонтували 3,3 км центральної дороги. Зібрали на це 43,5 тис. грн.
— Закупили 100 тонн бетону 300-ї марки на Гадяцькому заводі залізобетонних виробів. Він із перемитим піском і щебенем, тому міцніший за асфальт, — розповідає 37-річний Віталій Хейло. Йому належить ідея бетонувати дороги. — Перед тим як залити яму на дорозі, ломом видовбували залишки асфальту до основи. Віниками вимітали до чистоти. Сільська пожежна машина промивала ями водою. Охороняли забетоновані місця, доки висохнуть. Повідомляли водіям, як об'їхати. Ділянку обгородили целофановою стрічкою. Спецзнак "ремонтні роботи" позичили в райуправлінні ДАІ. Минув рік — бетон держиться. А на асфальті нові ями повибивало.
1200 використаних автомобільних шин потрібно для 1 км "тихої" дороги. Такі роблять у Польщі. До асфальту додають гуму з подрібнених автомобільних шин. Завдяки цьому дорожне покриття не тріскається.
Трасою Запоріжжя – Маріуполь не курсують рейсові автобуси. Об'їжджають через Бердянськ. Дорогу капітально не ремонтували з 2008 року. В Запорізькій дорожній службі кажуть, щороку відправляють запит на ремонт в Укравтодор. Але там відмовляються виділяти гроші. На цей рік запланований тільки ямковий ремонт.
Близько 1 млрд євро виділять Польща і Світовий банк на ремонт і будівництво доріг в Україні, повідомив прем'єр-міністр Арсеній Яценюк. На ці кошти полагодять шляхи, що ведуть до пунктів пропуску з Польщею. Також закінчать будівництво траси Полтава — Харків.
В Укравтодорі назвали основні причини, чому в Україні погані дороги: покриття сильно зношене, шляхи руйнуються навесні через відтавання землі. Щороку збільшується кількість транспорту й навантаження на автошляхи. На ремонт постійно виділяють недостатньо грошей. Дорожні служби не ремонтують траси на зиму.
Коментарі