вівторок, 19 травня 2009 07:02

Закривають на ремонт аварійний міст під Черкасами

Автор: фото: Микола КАРНАРУК
  В’їзд на визнаний урядом аварійним черкаський автомобільний міст через Дніпро
В’їзд на визнаний урядом аварійним черкаський автомобільний міст через Дніпро

"Страшно по ньому їздить. Особенно послєдні два года, — скаржиться "ГПУ" 50-річна Катерина Олексієнко. Жінка живе на станції Панське, біля в"їзду на міст через Дніпро під Черкасами. — Буває, автобусом їду через нього минут 40. То стараюся на другий берег добиратися дізєлями. То так фури-рефрижератори порозбивали. По вісім-дев"ять машин за раз їдуть".

Від 19 травня автомобільну частину споруди закривають. Роботи триватимуть три тижні. Зроблять "косметичний" ремонт — замінять деякі бетонні плити, проїжджу частину вистелять асфальтобетоном.

Конструкцію визнали аварійною вісім років тому. Місцева влада підрахувала: ремонт обійдеться десь у 100 млн грн.

— Об"їзд буде організовано через Канів, — каже "ГПУ" заступник начальника служби автомобільних доріг Черкаської області Микола Алілуйко.

Через незадовільний стан покриття перед в"їздом на міст і на ньому завжди автомобільні затори.

— У години пік пробка аж сюди, — показує 38-річний Віталій Сотуленко, працівник станції техобслуговування під Черкасами. — А від цього місця до мосту — близько 3 кілометрів.

— Цього году перед гробками очередь на в"їзд була аж від Чапаєвки. Це за 13 кілометрів звідси. Люди сиділи в машинах близько 4 часов. Казали, з 1 березня ремонтуватимуть. Були балачки, що Юлія Володіміровна Тимошенко приїде. То засипали ями щебенем, на тиждень хватило, — згадує 37-річний Володимир, чоловік Катерини Олексієнко.

Минулого тижня кореспонденти "ГПУ" під"їжджають до мосту на "ланосі". Засікаємо час секундоміром. Попереду машин нема, найближча — за 200 м. При в"їзді гальмуємо. На проїжджій частині великі глибокі ями. Їдемо на першій передачі. Фури, які рухаються назустріч, дуже розгойдуються на вибоїнах, здається, от-от перекинуться. Кілька ям сягають завглибшки до 20 см. Усередині видно арматуру бетонних плит. 50 м їдемо на другій передачі. Водій лається, переходить на першу. В такому темпі переїжджаємо міст за 6 хв. 42 с. Довжина споруди — 1,2 км. Середня швидкість машини — 11 км/год.

Подекуди покриття залатали металевими листами. Раніше у вибої потрапляли колеса автомобілів. Зі слів Володимира Олексієнка, останнім часом у ями двічі провалювалися легковики й один раз — рейсовий автобус. Часом крізь дірки видно Дніпро.

— Дорога тут така, ніби у війну розбомбили і залишили. Але їздимо, бо треба, — каже "ГПУ" харків"янин 45-річний Андрій Коваленко, водій КамАЗу.

Міст руйнується через велику кількість автівок

Черкаський міст через Дніпро побудували зо 50 років тому. Це найкоротша дорога в столичному напрямі. Він має дві автосмуги, їх ширина — майже 8 м. Збоку — залізнична колія. Головна причина руйнування конструкції — перевантаження транспортом. Коли відкривали, розраховували: мостом щодоби їздитиме 2,5 тис. автівок. Нині потік машин уп"ятеро більший. Востаннє покриття ремонтували 2000-го.

На час ремонту мають пустити додаткові залізничні дизелі для сполучення між Черкасами і Золотоношею. Автотранспорт зможе переїхати на лівий берег через Канів, що за 68 км від обласного центру, та через міст у Кременчуці (Полтавська обл.). Це за 130 км від Черкас.

Зараз ви читаєте новину «Закривають на ремонт аварійний міст під Черкасами». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути