З 10 січня кияни почали отримувати оновлену квитанцію за комунальні послуги. Рахунки за утримання будинку, прибудинкової території, холодне водопостачання й водовідведення вказані на одній платіжці. Досі за ці послуги були окремі документи.
Квитанцію розробили в Головному інформаційно-обчислювальному центрі. Надіслали для ознайомлення. Розрахуватися за такою можна буде з лютого.
— Споживачі постійно просили нас ввести єдину платіжку на всі комунальні послуги. На сайті ми організували опитування. 264 з 368 осіб були "за", — розповідають у центрі.
— Одна квитанція замість чотирьох вигідніша споживачам. У ній легше розібратися. Оператору потрібно в чотири рази менше часу на обслуговування клієнта, — говорить директор аналітично-дослідного центру "Інститут міста" 67-річний Олександр Сергієнко. — У Києві 800 тисяч пенсіонерів. Більшість не вміють сплачувати рахунки через інтернет або термінали. Проти спільних платіжок тільки компанія Київенерго. Вони самі хочуть обраховувати й роздавати платежі.
Після введення єдиної квитанції всі кошти надходитимуть на рахунок Головного інформаційно-обчислювального центру. Там оброблятимуть базу даних, контролюватимуть споживачів і постачальників послуг. А також обчислюватимуть і розподілятимуть кошти виконавцям.
Коментарі