пʼятниця, 08 серпня 2014 00:45

"За 30 секунд разговора улетело 12 гривен"

Автор: фото: Єлизавета Богуцька
  Сімферопольці 5 серпня стоять у чергах до салонів мобільного зв’язку. Більшість людей втратили контакти з родичами і друзями
Сімферопольці 5 серпня стоять у чергах до салонів мобільного зв’язку. Більшість людей втратили контакти з родичами і друзями

5 серпня в Криму відключили ретранслятори українського мобільного оператори МТС. Ним користувалася більшість жителів півострова. У людей зник мобільний зв'язок.

— У вівторок відключили в Сімферополі і Судаку, зранку в середу — в Ялті. До вечора — і в Севастополі, — розповідає сімферополець Ігор Яковенко. — З "Київстаром" і Life поки що немає проблем. Вчора купив біля ринку стартовий пакет "Київстару". Він номіналом 10 гривень, взяв за 300 рублів (100 грн. — "ГПУ").

Абонентам українського МТС пропонують купувати картки російського оператора РосМТС, що запрацював напередодні. Вартість — 300 руб.

— Кримчани змушені переходити на російського оператора, бо українських карток у продажу нема. Є тільки Life, але на півострові погане покриття. Всі кажуть, що восени відключать українські оператори. Люди втратили номери телефонів клієнтів, друзів, родичів. Активно шукають одне одного в соцмережах. Знаю багато бізнесменів, які втратили номери тисяч клієнтів. Сім-картки РосМТС продають тільки тим, хто має російський паспорт. Я відмовився приймати їхнє громадянство, лишився без зв'язку, — говорить Ігор Яковенко.

Сімферополька Юлія Яворська каже, що в місті великі черги по картки мобільного зв'язку. Скуповують українські і російські.

— В офисах "Киевстара" огромные очереди. За российскими "симками" — такие же. "Россимки" — белая, девственно чистая пластиковая карточка, на которой черным маркером от руки написан номер. Набирать нужно только через +70, напрямую не работает. То есть, мы звоним, как за границу. Сегодня попробовала позвонить со своего "Киевстара" на российский номер — за 30 секунд разговора со счета улетело 12 гривен.

Подібні проблеми зі зв'язком є у Севастополі, розповідає місцевий Павло Добронравов, 32 роки:

— Критичні проблеми з МТСом почалися опівночі 6 серпня. Телефон не знаходив мережі. Коли вручну намагався вибрати, то оператора МТС-УКР знаходив, але вона не працювала. Зранку мережі у списку не було. Поки що користуюся своїм "Київстаром".

В компанії "МТС Україна" кажуть, що їх не попереджували про відключення.

"МТС Україна категорично заявляє про те, що дії, які призвели до зупинки обладнання оператора в Криму, лежать поза межами діяльності компанії. Ми в терміновому порядку вживаємо всіх заходів для відновлення зв'язку в Криму", — йдеться у повідомленні.

Зараз ви читаєте новину «"За 30 секунд разговора улетело 12 гривен"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути