— Я поки ту тисячу хочу получити, то вже, мабуть, півтори виїздила, – каже 62-річна Ольга Олійник із села Чичиркозівка Звенигородського району Черкаської області. У січні 2008 року вона зареєструвалася в центральному відділенні Ощадбанку в райцентрі, щоб отримати тисячу гривень. Тоді виплати припинили.
— Як почали Вітіну тисячу давати — пішла в банк, занесла всі бумаги. Знов мовчать. Їздила-їздила, потом мені сказали номер гарячої лінії. Подзвонила, дала їм паспортні дані. А вони: "Ваші гроші забрані ще 2008 року". Я й вклякла. Як це?
Ольга Василівна ходила до центрального відділення банку у Звенигородці. Там обіцяли розібратися.
— Уже три місяці розбираються. І ні слуху, ні духу. А я свою тисячу вже вряд лі побачу. Тільки гроші викидаю, коли їжджу до банку. Автобус до города ходить три дні в тиждень. Добирайся, як хочеш.
У Звенигородському центральному відділенні ситуації не розуміють. На гарячій лінії Ощадбанку теж не можуть дати відповіді.
34-річна Олена з райцентру Чорнобай зареєструвалася на інтернет-сайті, теж хотіла отримати компенсацію вкладів.
— Мені призначили підійти до відділення банку 6 серпня. Потім перенесли на 22 серпня. Перед походом ввела дані на сайті й мені видало, що мої гроші отримали ще 2008 року. Але у призначений день пішла, картку з грішми видали без проблем.
Коментарі