202 пасажирські вагони, які використовували для нічних перевезень пасажирів, знімуть із руху. Вони надто старі, а після оптимізації графіку потягів узагалі не потрібні, запевняють в "Укрзалізниці". Зроблять це в рамках оновлення парку сучасними денними потягами, яке планують наступного року.
— Списання пасажирських вагонів — це безперервний процес, пов'язаний із тим, що вони проходять термін своєї експлуатації. Узагалі він — 28 років, але часто доводиться подовжувати терміни використання згідно технічних рішень, — каже Андрій Мельничук, перший заступник начальника Головного пасажирського управління. — Утилізація найстаріших вагонів не призведе до їхнього дефіциту. Після розпаду СРСР Україні залишилися на тисячі вагонів більше, ніж була потреба в перевезенні.
Тепер "Укрзалізниця" має 7 тис. вагонів. Навіть у пікові періоди можуть бути задіяні лише 6300.
— Тому й по сьогодні проблем із кількістю немає. Вони є з якістю — адже радянські вагони, в яких немає електричних розеток у купе та кондиціонерів, від сучасних стандартів аж надто далекі, — продовжує Мельничук.
У майбутньому "Укрзалізниця" планує розвивати денний рух поїздів, і тому купуватиме вагони, наближені до сучасних стандартів. Від нічного руху перевізник повністю відмовлятися не буде. Нічні поїзди також залишаться в необхідній кількості, хоча із розвитком денного руху їхня частка буде поступово зменшуватися.
— Денні поїзди будуть рухатися швидше. За день вони будуть робити більшу кількість обертів. Ми звикли, що звичайний состав звечора відправився, зранку приїхав у точку призначення, простояв там цілий день, увечері знову відправився і привіз пасажирів. А денний поїзд буде за день робити два чи три оберти одним составом. До того ж у новому поїзді місць для перевезення пасажирів буде набагато більше, — пояснює Андрій Мельничук.
Коментарі
2