пʼятниця, 01 червня 2018 00:15

Український всюдихід їде по землі, воді й болоту

Український всюдихід їде по землі, воді й болоту
Кузов-монокок машини виготовили зі скловолокна. Не іржавіє, міцний і легший за метал. Фото: Информатор

27 травня на автомобільній виставці "Нюкарфест" у Києві показали український всюдихід "Тор". Протягом трьох років його виготовляли конструктори з Дніпра.

Машина вміщує шестеро людей, має два спальні місця. Водій і пасажири заходять у салон через двері в передній частині кузова. Замість керма — важелі для управління. Вантажопідйомність — 1 т.

— Створили його для полювання й риболовлі. Кузов-монокок виготовили зі скловолокна. Не іржавіє, міцний і легший за метал. "Тор" важить 2 тонни, — каже один з його творців Олег Молодцов. — Поставили на машину 2-літровий турбодизель "Дженерал Моторс" потужністю 200 кінських сил. Має японську автоматичну шестиступеневу коробку передач "Аісін".

Машина ­пересувається по землі, воді, болоту. На суші розвиває швидкість до 75 км/год. У воді — 7 км/год. На 100 км шляху витрачає 100 л пального.

Конструктори створили вісім таких всюдиходів. П'ять продали в Україні. У базовій комплектації автомобіль коштує від $105 тис. — 2,874 млн грн.

Зараз ви читаєте новину «Український всюдихід їде по землі, воді й болоту». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути