— Усі працівники не вийшли на роботу після травневих свят, — каже 49-річна Ірина Герасим"юк, яка працює кондуктором на Луцькому підприємстві електротранспорту. Три тижні його тролейбуси не їздять містом. — Оголосили страйк, вимагаємо зарплати — із січня по квітень. На початку травня нам заплатили за грудень 2009-го. Хіба таке можна терпіти?
Розмовляємо на зупинці біля тролейбусного депо.
— Дехто звільняється, пішов торгувати на ринок. Водії йдуть водити маршрутки. Я за квартплату вже півроку не плачу. Погрожують відключити гарячу воду.
У годину пік у міські маршрутки неможливо втиснутися.
— Дорослі спізнюються на роботу, школярі та студенти — на навчання, — продовжує жінка. — Ті, хто купили проїзні на тролейбус на травень, обурюються, бо викинули гроші на вітер.
Керівництво депо нарікає: в бюджеті міста не закладено відшкодування за пільговий проїзд громадян.
У місті розповідають, що підприємство електротранспорту купило торік у кредит кілька автобусів "Богдан". Розраховується за них грошима, що мали йти на зарплати працівникам. Коментувати це директор відмовляється.
Торік у листопаді в Луцьку тролейбуси не їздили два тижні. Працівникам заборгували зарплатню за півроку, але після страйку виплатили її.
Коментарі