20 тис. столичних таксистів можуть утратити роботу через зміни, які хочуть запровадити в таксомоторній сфері. Перевізники заявляють про монополізацію ринку. Мовляв, до Євро-2012 створюють служби, що матимуть виняткове право обслуговувати учасників та гостей чемпіонату.
До робочої групи, яку створили у Київській міській держадміністрації для вирішення питання перевезення пасажирів у червні, ввійшли п'ятеро представників столичних таксі з 300 компаній, які працюють у місті. Так запевняють представники профспілок. На їхню думку, інші фірми хочуть виштовхнути з ринку.
— Сьогодні в столиці триває обкатка схем, які будуть перенесені згодом і в регіони, — розказує Альберт Кара з громадського об'єднання "Таксі столиці". — Постраждають не тільки водії, а й працівники, що обслуговують машини, диспетчери.
Таксисти ладні покращити якість послуг, аби тільки залишитися на ринку перевезень.
— Мы готовы убрать те машины, которые не имеют хорошего технического обеспечения, и контролировать их. Но чтобы не было так, что придут три службы такси, поставят свои машины на определенных стоянках и только они будут обслуживать Евро-2012, — каже Денис Садоха з "Київського бізнес-клубу", куди входять близько 100 таксомоторних компаній. — Щось подібне зробили в Донецьку. Там з 120 компаній на ринку залишилися три.
У середу працівники таксі пікетуватимуть Кабінет Міністрів. Близько 400 автівок із синьо-жовтими стрічками їздитимуть навколо. Якщо до них не прислухаються, готові будуть вийти наприкінці травня на загальнонаціональний страйк.
Коментарі
14