середа, 07 листопада 2012 00:45

Росія готова купити 60 літаків Ан-70

1 листопада в офісі держпідприємства "Антонов" презентували книжку "Покликання" генерального авіаконструктора компанії Дмитра Ківи. У ній зібрані досвід за майже 50 років роботи на підприємстві, думки про сучасність і майбутнє авіабудування.

Книжку в форматі інтерв'ю уклали журналісти Валентин Бадрак та Сергій Згурець. Вона містить три розділи: спогади авіаконструктора, його теперішня робота й перспективні проекти, над якими працює "Антонов".

Історія підприємства "Антонов" — це 66 років в авіабудуванні. За цей час випустили близько 22 тис. літаків понад 100 типів і модифікацій. Сьогодні серійна продукція ДП "Антонов" — це пасажирські Ан-140, А-148 та Ан-158, військово-транспортні Ан-74 та Ан-32, які посідають гідне місце на ринку авіації. Серед перспективних проектів, що перебувають у розробці чи на завершальному етапі випробувань, — військово-транспортний Ан-70, модернізований "Руслан" Ан-124-200, бізнес-джет — Ан-148-300, транспортний Ан-178, а також модернізована версія легендарного Ан-2 із новою назвою — Ан-2-100.

Ситуація в авіапромисловості України почала налагоджуватися після приєднання до конструкторського бюро ім. Антонова серійного заводу "Авіант".

— Мы стали не только научно-техническим комплексом, но и получили возможность серийно производить самолеты. За два года на заводе обновили все станки и оборудование, взяли на работу новых специалистов, наладили серийное производство. Первым продуктом здесь стал реактивный самолет Ан-158 на 99 мест для региональных перевозок. Он может работать при очень низких температурах и подниматься в небо на коротких грунтовых взлетных полосах, — розповідає на презентації 70-річний Дмитро Семенович.

Держпідприємство "Антонов" погасило всі борги київського заводу. Створило понад півтори тисячі робочих місць на серійному заводі. Також активно працює над посиленням своїх інженерних кадрів. Молодим перспективним фахівцям, які приходять сюди, надають службові однокімнатні квартири.

Дмитро Семенович відкрив також невеликий секрет — тривають переговори про створення другої "Мрії", найбільшого літака в світі:

— У нас є замовник, але хто це — поки що рано говорити.

Серед поточних проектів відзначає роботу над модернізацією військово-транспортного Ан-70.

— Ми вдосконалили електроніку в цих літаках. Російське  Міноборони готове закупити до 2020 року 60 одиниць Ан-70. Зараз вони проходять випробування. На базі Ан-158 проектуємо новий транспортник — Ан-178, що замінить Ан-12 у нас і в Росії.

Авіаконструктор високо оцінює перспективи Ан-178 на ринку як близькомагістрального транспортника — може літати на відстань 5 тис. км і перевозити 18 т вантажів, зокрема морські контейнери.

На держпідприємстві "Антонов" сьогодні 13 тис. працівників, середня зарплата 5 тис. грн.

Зараз ви читаєте новину «Росія готова купити 60 літаків Ан-70». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути